ادامه سریال تصادفات مرگبار در جاده گهرباران/ انحراف پژو 5 کشته و مصدوم برجای گذاشت

انحراف یک دستگاه خودروی پژو 405 در کانال آب سه‌راهی باغ‌وحش محور مرگبار گهرباران موجب کشته شدن 4 نفر و مصدومیت یک نفر شد.

ادامه سریال تصادفات مرگبار در جاده گهرباران/ انحراف پژو 5 کشته و مصدوم برجای گذاشت

بعد از ظهر امروز یک دستگاه خودروی پژو 405 در سه‌راهی باغ‌وحش محور مرگبار گهرباران در کانال آب حاشیه جاده واژگون شد که 5 کشته و مجروح به همراه داشته است.

روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این باره گفت: در ساعت 14:45 امروز دوشنبه 30 اردیبهشت خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام شد و بلافاصله آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس ولوجا و سورک به محل حادثه اعزام شدند.

این حادثه در اثر واژگونی خودروی پژو SLX در کانال آب در جاده منطقه دشت‌ناز سه‌راه باغ‌وحش اتفاق افتاد در این حادثه متاسفانه 4 نفر که همگی آقا بودند در دم جان باختند و یک نفر آقای 28 ساله مصدوم شد که توسط یکی از تیم‌های اورژانس به بیمارستان امام حسین(ع) نکا منتقل شد.

این حادثه در کمتر از یک هفته نسبت به تصادف مرگبار گذشته محور گهرباران رخ داد که در مجموع طی هفت روز اخیر 5 نفر در جاده گهرباران جان خود را از دست دادند.

جاده گهرباران شهرستان میاندورود یکی از جاده‌های مرگبار کشور به‌شمار می‌رود که از داشتن عرض مناسب، شانه خاکی، علائم هشدار دهنده، جداکننده‌ها و روشنایی محروم است.

فقدان شانه خاکی به‌علت وجود زمین‌های چندین هکتاری دشت‌ناز وابسته به بنیاد مستضعفان یکی از علت‌های بروز حوادث مرگبار در جاده گهرباران به‌شمار می‌رود.

منبع: فارس

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • M
    0

    اینا جون مردم واسشون مهم نیست کجان این مسئولین ببینن این جاده همرو به کشتن میده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها