فصل فاجعه آمیز رئال مادرید با یک پایان تاریخی!

پس از تحمل یک فصل فاجعه آمیز، هواداران رئال مادرید امیدوارند زیدان دوباره تیم را به روزهای اوجش برگرداند. رکوردهای منفی فراوانی امسال برای کهکشانی‌ها به ثبت رسید.

فصل فاجعه آمیز رئال مادرید با یک پایان تاریخی!

رئال مادرید با شکست مقابل رئال بتیس، رکورد منفی تاریخی دیگر از خود در فصل 2018/19 لالیگا بر جای گذاشت.

به گزارش موندو دپورتیوو، توقف خارج از خانه بارسا مقابل ایبار وشکست خانگی مادرید مقابل بتیس به این معنا بود که تیم والورده فصل را به عنوان قهرمان با اختلافی 19 امتیازی نسبت به رقیب دیرینه‌اش به پایان برد. چنین اختلافی در تاریخ لالیگا بی سابقه است. رئال مادرید پیشتر هم با اختلاف امتیازهای فراوانی قهرمانی را به بارسا واگذار کرده بود اما اختلاف دو تیم هیچ گاه به 19 امتیاز نرسیده بود که امسال رسید.

رکورد قبلی 17 امتیاز بود که در فصل گذشته و فصل 1984/85 به ثبت رسیده بود. البته در آن فصل هر پیروزی 2 امتیاز داشت. رئال مادرید همچنین با کسب 68 امتیاز، بدترین رکوردش را از این لحاظ از فصل 2001/02 به ثبت رساند. در آن فصل کهکشانی‌ها فقط 66 امتیاز در لالیگا به دست آوردند. اتلتیکو مادرید هم با فرار از شکست مقابل لوانته، با 11 امتیاز کمتر از بارسلونا در رده دوم جای گرفت و نایب قهرمان شد. به عبارت دیگر تیم والورده در دو فصل اخیر توانست به ترتیب با اختلافی 25 و 36 امتیازی نسبت به اتلتیکو مادرید و رئال مادرید، قهرمان لالیگا شود که آمار حیرت انگیزی است.

منبع: طرفداری

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها