جدایی کاپیتان‌ها از تراکتورسازی/ تغییر سیاست تبریزی‌ها در یارگیری

بعد از اینکه شب گذشته مسعود شجاعی خبر از ترک باشگاه تراکتورسازی داد، دو کاپیتان دیگر تیم ملی هم در آستانه‌ی جدایی از این باشگاه قرار دارند.

جدایی کاپیتان‌ها از تراکتورسازی/ تغییر سیاست تبریزی‌ها در یارگیری

باشگاه تراکتورسازی تبریز که که برای لیگ هجدهم خصوصی شده و با خریدهای گران‌قیمت و پر سر صدا فصل را آغاز کرد در نهایت نتوانست نتایج قابل قبولی بگیرد و در پایان فصل به رده‌ی پنجم جدول رده بندی بسنده کرد. سرخپوشان تبریزی که در لیگ هجدهم از دو سرمربی خارجی و یک سرمربی داخلی استفاده کردند، برای فصل آینده در نظر دارند با یک سرمربی وطنی کار خود را آغاز کنند.

جواد نکونام گزینه‌ی اصلی تبریزی‌ها برای لیگ نوزدهم است و با آمدن نکونام به این تیم سیاست یارگیری تبریزی‌ها در فصل نقل و انتقالات هم تغییر می‌کند. بعد از اینکه مسعود شجاعی خبر از ترک باشگاه تراکتورسازی داد، شنیده می‌شود لیگ هند مقصد بعدی کاپیتان تیم ملی است، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی دو کاپیتان دیگر تیم ملی که با مبالغ سنگین برای لیگ هجدهم به تراکتورسازی آمده بودند هم در آستانه‌ی ترک این تیم قرار دارند.

حاج صفی برای فصل آینده با ترک تراکتورسازی در ایران می‌ماند، گفته می‌شود مقصد بعدی احسان تیم سال‌های قبلش سپاهان است. او در سپاهان جانشین مهرداد محمدی خواهد شد. دژاگه اما فوتبال ایران را ترک می‌کند و راهی اروپا می‌شود تا دوباره در قاره‌ی سبز بازی کند.

منبع: نود

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها