گزارش خبرفوری از آخرین فعالیت اصولگرایان برای کسب‎ کرسی‎های مجلس؛

" اصولگرایان سنتی" با " پایداری‌ها" صلح می‎کنند/ میرتاج‎الدینی: شورای هماهنگی اصولگرایان برای جذب ظرفیت همه جریانات همسو تلاش می‎کند/ فعالیت‌های انتخاباتی خود را در سراسر کشور آغاز کردیم

میرتاج‎الدینی از چهره‎های سیاسی اصولگرا از حضور اعضای جبهه پایداری در جلسات شورای هماهنگی اصولگرایان خبر داد.

" اصولگرایان سنتی" با " پایداری‌ها" صلح می‎کنند/ میرتاج‎الدینی: شورای هماهنگی اصولگرایان برای جذب ظرفیت همه جریانات همسو تلاش می‎کند/ فعالیت‌های انتخاباتی خود را در سراسر کشور آغاز کردیم

به گزارش خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری ، اصولگرایان در طی چندسال اخیر به دلیل اختلاف‎نظرهای درون گروهی که با آن روبه‌رو بودند نتوانستند در دو انتخابات مهم و تاثیرگذار مجلس و ریاست‎جمهوری موفقیتی را کسب کنند.

بعد از تکرار ناکامی اصولگرایان در انتخابات ریاست‎جمهوری سال 96 عملا بسیاری از چهره‎های حزبی این جریان سیاسی با انتقاد از نحوه فعالیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب یا همان جمنا و وجود تشدد نظرات در بدنه اصولگرایان به خصوص رویکرد مستقل جبهه پایداری، شورای هماهنگی اصولگرایان را با حضور تمامی احزاب و تشکل‎های اصولگرا تشکیل دادند تا این بار با جذب تفکر اعضای پایداری با رویکرد قوی و منسجم‌تر در انتخابات مجلس پیش‎رو وارد عمل شوند اما اینکه آیا بازهم اعضای جبهه پایداری به شاکله جدید اصولگرایان پاییند خواهد بود و اینکه اصولگرایان می‎توانند کرسی‎های مجلس یازدهم را نصیب خود کنند از موضوعات مهمی که حیات این جریان سیاسی به آنها گره خورده است.

محمدرضا میرتاج‎الدینی فعال سیاسی اصولگرا در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره آخرین اقدامات احزاب و تشکل‎های اصولگرا برای حضور درانتخابات مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: نیروهای انقلاب و اصولگرا بعد از انتخابات ریاست‎جمهوری در راستای سازماندهی دقیق نیروها و جریانات زیرمجموعه خود برنامه‎ریزی دقیقی را انجام دادند از این رو براساس همین رویکرد برای انتخابات مجلس دهم وارد عمل خواهد شد.

وی افزود: نگاه و رویکرد نیروهای انقلاب براین اساس است که برای برون رفت از وضعیت اقتصادی کشور برنامه‎های دقیقی را برای حضور در انتخابات مجلس و معرفی چهره‎های مدنظر خود ارایه دهند تا وضعیتی که در شرایط فعلی در کشور حاکم شده است تغییر پیدا کند .

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: ما در جلسات خود در جهت آسیب‎شناسی وضعیت اصولگرایان در وضعیت فعلی و در انتخابات گذشته وارد عمل شدیم تا بتوانیم با توجه به این وضعیت راهبردهای مشخصی را برای ورود به انتخابات تهیه و تدوین کنیم.

میرتاج‌الدینی خاطرنشان کرد: درحال حاضر فعالیت اصولگرایان در قالب شورای هماهنگی اصولگرایان یا همان جبهه نیروهای انقلابی شکل گرفته است و ما بحث‎های ابتدایی خود را درباره نحوه حضور در انتخابات مجلس دهم در تهران و شهرستان‎ها آغاز کردیم و نیروهای اصولگرا به صورت مستمر باهم در ارتباط هستند.

وی تاکید کرد: ستادهایی در بدنه اصولگرایان در استان‎های سراسر کشور در جهت شناسایی گزینه‎های اصلح و معرفی آنها به شورای مرکزی در تهران تشکیل شده است و به طور مستمر این فعالیت‎ها مورد رصد شورا هماهنگی اصولگرایان قرار دارد تا ما در آستانه انتخابات بتوانیم به یک وحدت حداکثری در بدنه اصولگرایان دست پیدا کنیم.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره اینکه شورای هماهنگی اصولگرایان در راستای جذب اعضای جبهه پایداری در بدنه اصولگرایان چه تدبیری را اتخاذ خواهد کرد، گفت: جبهه پایداری یکی از طیف‌های وابسته به بدنه اصولگرایان است که میان آنها با برخی از جریانات سیاسی همسو اختلاف‎نظرهایی وجود دارد که ما درصدد رفع آنها هستیم.

میرتاج‎الدینی اظهارکرد: نمایندگان این تشکل سیاسی درحال حاضر در نشست‎های شورای عالی اصولگرایان در تهران وجود دارد و ما امیدوارم هستیم با رفع برخی از اختلاف سلایق از پتانسیل این جریان نیز در بدنه اصولگرایی استفاده کنیم.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: اعضای جبهه پایداری در شرایط فعلی در جریان تصمیم‎گیری‌ اصولگرایان هستند و در واقع از عناصر اصلی هسته امروز اصولگرایان محسوب می‏‌شوند که ما برای جذب پتانسیل آنها تمام سعی و تلاش خودمان را به کار خواهیم بست.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها