العالم: گروه‌های تروریستی در سوریه از آتش‌بس نهایت سوءاستفاده را می‌کنند

گروه‌های مسلح تروریستی از آتش‌بس در مناطق کاهش تنش و درگیری در حومه حماه برای حمله به نیرو‌های ارتش سوریه و جبران خسارات خود سوءاستفاده می‌کنند.

العالم: گروه‌های تروریستی در سوریه از آتش‌بس نهایت سوءاستفاده را می‌کنند

العالم: گروه‌های تروریستی در سوریه از آتش‌بس نهایت سوءاستفاده را می‌کنند در حالی که گروه‌های مسلح مستقر در منطقه کاهش تنش و درگیری در حومه حماه شمال سوریه به تخلفات خود و نقض آتش‌ بس در این منطقه ادامه می‌دهند، ارتش سوریه همچنان به آتش بس در این منطقه پایبند است. گروه‌های مسلح تروریستی بر شدت حملات خود از این مناطق علیه ارتش سوریه افزوده‌اند.

خبرنگار این شبکه در سوریه در گزارشی همراه با پخش تصاویری از درگیری بین نیرو‌های ارتش سوریه و گروه‌های تروریستی مختلف مستقر در سهل الغاب افزود: ارتش سوریه بخش‌های وسیعی از سهل الغاب را که حلقه وصل سه استان لاذقیه، حماه و ادلب به شمار می‌رود، آزاد کرده است. نیرو‌های مستقر در خطوط مقدم از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند و در انتظار دستور فرماندهان به سر می‌برند. یکی از نیرو‌های ارتش سوریه مستقر در مناطق درگیری گفت: "گروه‌های مسلح دیشب حمله کردند و شماری از نیرو‌های ما زخمی شدند. به حمله آن‌ها واکنش نشان دادیم."

در ادامه گزارش با اشاره به شهید و زخمی شدن شماری از نیرو‌های ارتش سوریه به سبب تخلفات تروریست‌ها و نقض آتش بس افزود: تروریست‌ها ضمن نقض آتش بس به مواضع ارتش در کفرنبوده، کرکات و نیز حمامیات در حومه شمال غربی حماه حمله کردند.

وی در پایان گزارش گفت: فقط ارتش سوریه به آتش بس پایبند است و گروه‌های مسلح تروریستی از این آتش بس نهایت سوء استفاده را می‌کنند و در صفحات خود در پایگاه‌های ارتباط اجتماعی به این تخلفات و نقض آتش بس افتخار هم می‌کنند. این آتش بس در واقع به مانعی در برابر فعالیت‌های ارتش و فرصتی برای گروه‌های مسلح تبدیل شده است تا بخشی از خسارات خود را جبران کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها