توضیحات نماینده مبارکه درباره مزاحش با مرضیه ابراهیمی

نماینده مبارکه در مجلس توضیحاتی درباره حواشی پیش آمده از مزاح او با مرضیه ابراهیمی یکی از قربانیان اسیدپاشی که در جلسه علنی امروز مجلس حضور داشت، ارائه کرد.

توضیحات نماینده مبارکه درباره مزاحش با مرضیه ابراهیمی

زهرا سعیدی اظهار کرد: امروز مجلس میزبان تعدادی از قربانیان اسیدپاشی بود که بنده در بین آنها حضور پیدا کردم و مطلبی را به مزاح به خانم ابراهیمی گفتم که او هم متوجه شد که این موضوع مزاح است.

وی با بیان اینکه جزو طراحان طرح تشدید جرایم اسیدپاشی بوده است، گفت: بنده علاوه بر اینکه این طرح را امضا کردم، قصدم آن است که به عنوان موافق کلیات صحبت کنم کما اینکه در جلسه امروز شنبه هم برای دلجویی بین این افراد حاضر شدم و به آنها صحبت کردم.

نماینده مبارکه با تشریح اتفاقات امروز و صحبتش با تعدادی از قربانیان اسیدپاشی گفت: وقتی که در جایگاه مهمانان مجلس حضور پیدا کردم دست راستم کسی بود که صورتش کامل آسیب دیده بود و دست چپ کسی بود که دو چشم او دچار آسیب شده بود. وقتی این افراد را دیدم به مزاح و به شوخی به خانم ابراهیمی گفتم که یک طرف صورتش سالم مانده و حتی اشاره کردم که هنوز زیبایی خود را دارید. بعد شروع کردم با این افراد در مورد روند پرونده‌شان صحبت کردم، اینکه مجرمین دستگیر شده در چه وضعیتی قرار دارند.

سعیدی اضافه کرد: همان زمان خانم ابراهیمی گفت که رضایت داده است. تصور می‌کرد که من مخالف این طرح هستم و وقتی فهمید من نماینده استان اصفهان هستم با تعجب پرسید که چطور بنده او را نمی‌شناسم. در پاسخ به او این توضیح را دادم که موافق این طرح هستم. او انتظار داشت که من او را بشناسم حال اینکه بنده در روز با افراد زیادی صحبت می‌کنم و قرار نیست همه چهره‌ها در ذهن من بماند. خانم ابراهیمی حتی به من گفت که انتظار داشته که بدانم وضعیت پرونده‌اش چگونه است. به همین دلیل من موضوع را از او جویا شدم. حال اینکه این اتفاقات به‌گونه‌ای دیگر در رسانه‌ها منعکس شد. دو هم‌استانی با یکدیگر مزاح کردند حتی بعد از آن بنده از خانم ابراهیمی پرسیدم که آیا ناراحتید و او پاسخ منفی داد که این موضوع را هم خبرنگار خبرگزاری فارس ضبط کرد.

وی ادامه داد: این خبر که بنده به عنوان نماینده مجلس از اتفاق پیش آمده برای خانم ابراهیمی ابراز بی‌اهمیتی کردم، درست نیست. باید همه تقوای کلامی، نوشتاری و گفتاری داشته باشیم. بنده امروز روی صحبتم فقط با خانم ابراهیمی نبود بلکه با همه قربانیان اسیدپاشی حاضر در جلسه مجلس صحبت کردم. نکته جالب آن بود که خانم ابراهیمی آنقدر عزت نفس داشت که به ما می‌گفت احتیاج به حمایت ندارد بلکه به مجلس برای حمایت از افرادی آمده که شرایطش از او بدتر است. اگر همه این اتفاقات را کنار هم بگذارید به خوبی موضوع امروز را متوجه خواهید شد.

امروز تعدادی از نمایندگان مجلس در جمع قربانیان اسیدپاشی در صحن مجلس حضور پیدا کردند که صحبت‌های رد و بدل شده بین سعیدی نماینده مبارکه و مرضیه ابراهیمی یکی از این قربانیان حواشی‌ای را به وجود آورد.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها