سردار آزمون آقای گلی روسیه را از دست داد

ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ با بدشانسی از کورس کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر روسیه عقب ماند.

سردار آزمون آقای گلی روسیه را از دست داد

سردار آزمون بعد از آنکه در نیم‌فصل اول لیگ برتر روسیه ۱۴ بازی برای روبین کازان انجام داد و طی این مدت ۴ گل به ثمر رساند، در نقل و انتقالات زمستانی راهی زنیت سنت‌پترزبورگ شد که توانست در این تیم مدعی قهرمانی نمایش فوق‌العاده‌ای داشته باشد و عملکرد بهتری ارائه دهد.

آزمون در زنیت سنت‌پترزبورگ علاوه بر دو گلی که برابر فنرباغچه ترکیه و یک گلی که مقابل ویارئال اسپانیا در لیگ اروپا به ثمر رساند، در لیگ برتر روسیه نیز مرد اول خط حمله تیمش بود و در ۱۱ مسابقه ۸ گل زد که درخشش او تاثیر زیادی در قهرمانی زنیت داشت.

اما علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر روسیه که سردار آزمون برای نخستین بار به آن رسید، ستاره ایرانی برای کسب عنوان آقای گلی این رقابت‌ها نیز تلاش زیادی کرد و به صدر جدول گلزنان رسید ولی در نهایت با بدشانسی دو هفته پایانی فصل را از دست داد تا نتواند به کفش طلای روسیه برسد.

سردار آزمون در ۹ مسابقه متوالی ۸ گل برای زنیت سنت‌پترزبورگ به ثمر رساند، اما دو هفته قبل برابر اخمت گروزنی موفق به انجام این کار نشد و در دیدار اخیرشان برابر زسکا مسکو نیز نتوانست گلزنی کند و به دلیل آسیب دیدگی در دقیقه ۶۰ این بازی از زمین خارج شد.

با مصدومیت بدموقعی که در دیدار با زسکا مسکو برای سردار آزمون به وجود آمد، او دو مسابقه پایانی فصل تیمش برابر روستوف و ینیسی کراسنویارسک را از دست داد تا نتواند آمار ۱۲ گله خود در این فصل را افزایش دهد و به همین دلیل در رسیدن به آقای گلی این فصل لیگ برتر روسیه ناکام بماند.

فدور چومولوف، مهاجم ۲۱ ساله زسکا که همانند سردار آزمون تا هفته بیست و هشتم لیگ برتر روسیه ۱۲ گل به ثمر رسانده بود، شب گذشته از غیبت ستاره ایرانی در بازی‌های این هفته لیگ استفاده کرد و توانست تک گل برتری تیمش برابر اخمت گروزنی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا بالاتر از آزمون در صدر جدول گلزنان این رقابت‌ها قرار بگیرد و شانس زیادی برای کسب عنوان آقای گلی لیگ روسیه داشته باشد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها