هفتمین جلسه دادگاه متهمان «پدیده»:

متهم ردیف اول: از همه سهامداران عذرخواهی می کنم ببخشید برخی امور را بلد نبودم

فتمین جلسه رسیدگی به پرونده متهمان موسوم به پدیده با حضور متهم ردیف اول این پرونده برگزار شد.

متهم ردیف اول: از همه سهامداران عذرخواهی می کنم ببخشید برخی امور را بلد نبودم

هفتمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت پدیده در مشهد برگزار شد.

غلامعلی صادقی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در ابتدای این جلسه اظهار داشت: چنانچه از سوی متهمان تلاش جدی در جهت حفظ منابع و اموال سهامداران صورت پذیرد، این اقدام مورد توجه دادگاه قرار خواهد گرفت و مجدداً نیز اعلام می‌کنیم که در زمینه دفاع از حقوق عامه بر اساس تکلیف و وظیفه قانونی خود و محافظت از منافع سهامداران عمل خواهیم کرد.
متهم ردیف اول، محسن پهلوان مقدم نیز گفت: من اشتباه کردم و مردود شدم و از مردم، سهامداران و مقامات قضایی عذرخواهی می‌کنم، ایراداتی داشتم و قبول دارم. با پذیرش اشتباهات و عذرخواهی مجدد از مردم و مقامات قضایی به‌دلیل مشکلات متعددی که برای آن‌ها به‌وجود آوردم؛ از دادگاه محترم پوزش می‌طلبم.

وی گفت: دیپلم‌ردی هستم، تبلیغات را خودمان انجام می‌دادیم و چنانچه منع قانونی داشته برعهده من است، روزانه بالغ بر 1000 فقره چک صادر می‌کردیم، چنانچه خلافی صورت گرفته به گردن من است.

نماینده مدعی‌العموم در این بخش و با کسب اجازه از ریاست دادگاه، چرخه وقوع جرایم متهمان و فرآیند کلاهبرداری در این شرکت را تشریح کرد.

وی ادامه داد: طبق نظر کارشناسی، اقدامات متهمان عمدتاً به‌نفع خودشان ساماندهی شده بود و بنا به اقاریر بعضی از متهمان در دادگاه، چنانچه اقدامات پیشگیرانه دستگاه قضایی نبود؛ شاهد وقوع فاجعه‌ای به‌مراتب بزرگتر می‌بودیم.

در این بخش با اجازه قاضی منصوری، مستنداتی با موضوع نحوه عملکرد متهم ردیف اول در صحن علنی دادگاه پخش شد.

مشارکت در اخلال عمده و کلان در نظام اقتصادی کشور از طریق وصول وجوه کلان به‌صورت قبول سپرده اشخاص حقیقی، تصاحب و حیف‌ومیل اموال مردم، تشکیل و رهبری شبکه کلاهبرداری با استفاده از تبلیغات عامه از طریق خرید و فروش اوراق موسوم به سهام پدیده از جمله اتهامات متهم ردیف اول محسن پهلوان مقدم طبق کیفرخواست صادره توسط دادسرای عمومی و انقلاب مشهد است.

15

حجم ویدیو: 4.66M | مدت زمان ویدیو: 00:02:29 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها