خودروی لوکس کادیلاک با مشخصات فنی جدید رونمایی شد +تصاویر

صنایع خودرویی کادیلاک مدل جدید از خودروهای محبوب خود را با ایجاد تغییراتی ساختاری در موتور خودرو، معرفی کرد.

خودروی لوکس کادیلاک با مشخصات فنی جدید رونمایی شد +تصاویر

شرکت آمریکایی کادیلاک مدل جدید از خودروهای پرطرفدار خود را با ایجاد تغییراتی ساختاری در موتور، نسبت به نسل قبلی این خودرو که دارای موتوری با ظرفیت ۲.۰ لیتر و چهار سیلندر بود، معرفی کرد. کادیلاک خودروی جدید خود را، اتومبیل لوکس و انتخابی مناسب برای مشکل پسندان نامیده است.
با وجود رونمایی از این خودروی جدید، اما کادیلاک قصد ندارد تا سال ۲۰۲۰ خودرو CT6 را به صورت انبوه تولید و عرضه کند. در واقع این خودرو از سال آینده میلادی در دو مدل V6 با ظرفیت ۳.۵ لیتر و V8 با ظرفیت ۴.۲ لیتر در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. هر دو نوع از موتور‌های انتخاب شده برای این خودرو دارای تنفس طبیعی و جعبه دنده ۱۰ سرعته خودکار هستند.

وجود سیستم توربو شارژ در این خودرو قدرت و شتاب فوق‌العاده‌ای به آن بخشیده است. موتور ۳.۵ لیتری کادیلاک CT6 توانایی تولید ۳۰۵ اسب‌بخار قدرت و موتور ۴.۲ لیتری، ۴۰۴ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. گشتاور موتور‌های مختلف این خودرو نیز به ترتیب ۲۸۴ نیوتن متر و ۴۰۰ نیوتن متر است.

اگر پس از مشخصات اعلام شده برای کادیلاک CT6 به این خودرو علاقمند شدید و به دنبال خرید آن هستید ناگزیر باید تا سال آینده صبر کنید و سپس از سواری با این خودرو لذت ببرید. کادیلاک با ایجاد تغییرات ساختاری در خودروهای خود بیش ار گذشته به دنبال جلب توجه مشتریان در کشورهای مختلف جهان و به ویژه در آمریکا است.

با وجود به تلاش و اقدامات گسترده بسیاری از شرکت‌های اروپایی و آمریکایی برای طراحی و تولید خودروهای الکتریکی ولی شرکتی مانند کادیلاک با ارزیابی استقبال مناسب مردم از خودروهای قدرتمند خود، همچنان به ساخت خودروهای بنزینی ادامه می‌دهند و هنوز مشخص نیست این گرایش تا چه زمان ادامه پیدا خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها