توضیحات سعیدی در پی حواشی دیدار با قربانیان اسیدپاشی

نماینده مردم مبارکه در مجلس به ارائه توضیحاتی در پی حواشی ایجاد شده درباره دیدار با قربانیان حادثه اسیدپاشی در مجلس، پرداخت.

توضیحات سعیدی در پی حواشی دیدار با قربانیان اسیدپاشی

صبح امروز در نشست علنی مجلس شورای اسلامی طرح تشدید مجازات اسیدپاشی و بزه‌دیدگان ناشی از آن در دستور کار پارلمان بود که به همین منظور جمعی از قربانیان اسیدپاشی در صحن علنی پارلمان حضور یافتند.

بر همین اساس جمعی از نمایندگان از جمله زهرا سعیدی‌مبارکه جهت دلجویی و ملاقات با این قربانیان در جمع آنان حضور یافتند.

در همین رابطه زهرا سعیدی‌مبارکه نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در پی حواشی ایجاد شده پس از این دیدار عنوان کرد: ما در مجلس شورای اسلامی و به ویژه فراکسیون زنان موضوع طرح تشدید اسیدپاشی و اولویت قرار گرفتن بررسی آن را مدت‌ها دنبال می‌کردیم و پس از اینکه متوجه شدیم قربانیان اسیدپاشی که جمعی از آنان همشهری بنده بودند در صحن علنی پارلمان حضور یافتند جهت خوشامدگویی و دلجویی از آنان نزدشان رفتیم.

وی افزود: متأسفانه در پی این دیدار برخی رسانه‌ها شیطنت کرده و اخلاق حرفه‌ای را رعایت نکردند و سخنانی را که به صورت خوش و بش و کاملاً مزاح‌گونه بین ما و قربانیان اسیدپاشی بود آن هم به صورت ناقص و غیرحرفه‌ای منعکس و منتشر کردند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده زمانی که در جمع قربانیان رفتم در حالی که به خانم مرضیه ابراهیمی خوشامد گفتم خطاب به همه قربانیان اعلام کردم که آیا تکلیف مرتکبین و عاملان اسیدپاشی شما مشخص شده است یا خیر و خطاب به بنده شخص خاصی نبود که البته یکی از عزیزان که همان خانم ابراهیمی بود پاسخ داد اما اصلا وجه این دیدار ما کنایه به شخص خاصی نبود و متأسفانه برخی رسانه‌ها اخلاق حرفه‌ای را رعایت نکردند.

وی بر همین اساس اضافه کرد: ما پس از اینکه جلسه علنی امروز پارلمان پایان یافت مجدد در بین قربانیان ناشی از اسیدپاشی حاضر شدیم و از آنان دلجویی کردیم حتی بنده پس از شوخی و دلجویی از خانم ابراهیمی پرسیدم که آیا از دست من ناراحت هستید که گفت خیر اصلا.ژ

وی در خاتمه خاطرنشان کرد:رسانه‌ها به علت نقش برجسته و مؤثری که در دنیای امروز و جامعه دارند باید سعی کنند اخلاق حرفه‌ای را رعایت کرده و در ضمن امانتداری اطلاعات را به درستی به مخاطبین انتقال دهند چرا که کلیه مواردی که نسبت به نشر آن اقدام می‌کنند نوعی حق‌الناس است که به گردن دارند.

منبع: فارس

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها