وام خرید مسکن افزایش نمی‌یابد

وزیر راه و شهرسازی گفت: تاکنون وزارت راه و شهرسازی برنامه‌ای برای افزایش میزان وام خرید مسکن ندارد.

وام خرید مسکن افزایش نمی‌یابد

محمد اسلامی در خصوص برنامه وزارت راه و شهرسازی برای افزایش وام مسکن، گفت: در این وزارتخانه بر تقویت بخش عرضه مسکن تاکید داریم، تولیدکنندگان و انبوه‌سازان باید تقویت شوند.

وی با بیان اینکه وام مسکنی که به فرد و زوجین تعلق می‌گیرد از طریق اختصاص وام به سازنده در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در ۱۶ اسفندماه سال گذشته مصوبه شورای پول و اعتبار برای افزایش وام ساخت مسکن دریافت شد و این تسهیلات حدوداً ۶۵ درصد افزایش پیدا می‌کند.

اسلامی با اشاره به اینکه وام ساخت مسکن قابل انتقال به خریداران است و کمک می‌کند تا اثر تورمی ایجاد نشود و عرضه فعال شود تا بتوانیم در آینده شاهد تولید بیشتر مسکن باشیم، ادامه داد: اشخاصی نیز که قصد ساخت مسکن دارند می‌توانند از تسهیلات ساخت مسکن بهره‌مند شوند تا بتوانیم برای خانه دار شدن آن‌ها در مراحل بعدی گام‌های بلندتر و استوار تری برداریم.

وزیر راه شهرسازی در خصوص برنامه این وزارتخانه برای افزایش مبلغ تسهیلات خرید مسکن، گفت: تاکنون وزارت راه و شهرسازی برنامه‌ای برای افزایش میزان وام خرید مسکن ندارد.

منبع: میزان

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • طاها
    0

    با این وام مسکن که میدید 10 تاهم ور داری نمیتونی آپارتمان بخری. الان هر کیی هم امتیاز وام داره میفروشه چون نمی تونه چیزی بخره حتی مسکن مهر. مثلا اگه وام اضافه شه از جیب شما میدن باز وام گیرنده میخواد بده دیگه...

  • غلامرضا
    0

    احسنت به کسی که گفت وام خرید مسکن اضافه نشود پدرت در باغ بهشت.علت: فروشندگان مسکن به محض مطلع شدن از بالا رفتن سقف وام مسکن بلافاصله قیمت خانه را به صورت دسته جمعی زیاد می کنند و بنگاه داران هم وکالت فروش خانه ها را به عهده می گیرند و به بالاترین قیمت پیشنهادی ملک را می فروشند که الان درصدی ار بنگاه داران شغلشان بنگاه داری نیست در واقع وکیل فروش مسکن هستند و قیمت ها را تا عرش فلک برده اند.تا خودشان دستمزد بیشتری نصیبشان شود.نمایندگان مجلس و قوه قضائیه باید جلو کار آنها را بگیرند با قانون و اجرای آن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها