پورابراهیمی در تشریح دیدار با وزیر ورزش عنوان کرد:

اظهارنظر غیرمسئولانه وزارت ورزش در خصوص قهرمانان پارالمپیک را پیگیری خواهیم کرد/وزارت ورزش و جوانان باید از لحن و بیان بد خود نسبت به قهرمانان پارالمپیک عذرخواهی کند

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: سؤال از وزیر ورزش در خصوص عدم ایفای تعهدات جوایز قهرمانان پارالمپیک در دستور کار کمیسیون فرهنگی مجلس قرارگرفته است. 

اظهارنظر غیرمسئولانه وزارت ورزش در خصوص قهرمانان پارالمپیک را پیگیری خواهیم کرد/وزارت ورزش و جوانان باید از لحن و بیان بد خود نسبت به قهرمانان پارالمپیک عذرخواهی کند

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی در تشریح دیدار با وزیر ورزش و جوانان از ارسال نامه‌ای به رئیس‌جمهور در خصوص تأخیر بیش از یک‌ساله دولت در اعطای جوایز قهرمانان پارالمپیک خبر داد و عنوان کرد: ورزشکاران معلول و جانباز کشورمان با شرایط جسمی خود مدال‌های جهانی را کسب کردند و موجب افتخار ما کشورمان شدند و انتظار این بود که جوایزشان به‌موقع داده شود.

وی بیان کرد: پیگیری‌های صورت گرفته در این زمینه، منجر شد به رئیس‌جمهور نامه بنویسیم و ایشان دستور ویژه به وزیر ورزش و جوانان دهد که سریع‌تر تعهد وزارتخانه در پرداخت جوایز قهرمانان پارالمپیک انجام شود.

پورابراهیمی افزود: به دلیل اهمیت موضوع و عدم اجرای تعهدات قبلی دولت در خصوص موضوعات مربوط به این بخش قرار شد که ما در ارتباط با موضوعات مربوط به حوزه جوایز پارالمپیک از وزیر ورزش هم سؤال کنیم که این سؤال دو هفته قبل در مجلس مطرح و به کمیسیون فرهنگی ارجاع شده و قرار است به زودی وزیر ورزش نسبت به آن پاسخگو باشد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی اقدامات لازم انجام گیرد و رضایت ورزشکاران پارالمپیک ایجاد شود، سؤال از وزیر ورزش منتفی می‌شود.

پورابراهیمی با گلایه از اظهارنظرهای غیرمسئولانه برخی از مسئولان وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: انتظار نداریم که به جای عذرخواهی از تأخیر در پرداخت جوایز جانبازان و معلولان، اقدامی صورت گیرد که رنجش آن‌ها را به دنبال داشته باشد.

وی اضافه کرد: اظهارنظر غیرمسئولانه بعضی افراد در ارتباط با تعهدات ورزشکاران پارالمپیک جای تعجب و تأسف دارد و این موضوع را حتماً در مجلس پیگیری می‌کنیم و وزیر و معاونان وی باید پاسخگو باشند، آن‌ها حق ندارند به جای کمک به پرداخت تعهدات ورزشکاران به آن‌ها انگ سیاسی و امنیتی بزنند.

پورابراهیمی ادامه داد: اگر این موضوع بخواهد در حوزه تصمیمات ورزش باب شود که حقوق و تعهدات قانونی وزارتخانه ایفا نمی‌شود، مجلس ورود می‌کند و از منافع قهرمانان این کشور که در حوزه ملی و بین‌المللی افتخار آفریدند، دفاع می‌کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در دیدار ورزشکاران با رهبر معظم انقلاب هم این مسئله را مطرح کردند و رهبری با صراحت دستور بر ایفای تعهدات مربوط به آن‌ها را داده‌اند.

وی گفت: وزارت ورزش و جوانان باید از لحن و بیان خود نسبت به قهرمانان پارالمپیک عذرخواهی کند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • Poj
    0

    لعنت به دولت روحانی. تمام تلاش دولت اقای روحانی این هست که با عصبانی کردن مردم و ورزشکاران این عزیزان رو به خیابان بیاره. وبعدش اعلام کند که این عزیزان مخالف نظام هستن. ونهایتا بیاید بگوید که چون برجام نیست این مشکلات حتی به حوضه ورزش هم کشیده شده.حال اینکه همه فهمیده اند که علت این گرانی ها و.... همه اش بخاطر عدم نظارت دولت و تلاش برای بزرگنمایی فواید برجام پاره شده هست. مردک خجالت بکش و پول این عزیزان رو پرداخت کن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها