ویزای تکواندوکاران هندی‌‌‌ هم صادر نشد/ فقط شاگردان معتمد راهی منچستر شدند

بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان در حالی به میزبانی کشور انگلیس در حالی پیگیری است که 14 نفر از هوگوپوشان هندی شانس حضور در این رقابت‌ها را از دست دادند.

ویزای تکواندوکاران هندی‌‌‌ هم صادر نشد/ فقط شاگردان معتمد راهی منچستر شدند

بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان در حالی به میزبانی کشور انگلیس و در شهر منچستر در حال پیگیری است، محمد باقری معتمد نایب قهرمان المپیک لندن که به تازگی با تیم ملی هندوستان به عنوان مربی به توافق رسیده شانس حضور در این رقابت‌ها را به دلیل عدم صدور روادید از دست داد.

تیم ملی هندوستان که قرار بود با ترکیب کامل در بخش مردان و بانوان راهی این رقابت‌ها شوند متاسفانه به دلیل عدم صدور روادید شانس حضور در این رقابت‌ها را از دست دادند، در واقع از 16 ملی پوش تیم ملی هندوستان تنها یک نفر در بخش پسران و یک نفر در بخش دختران شانس حضور در این مسابقات را از دست دادند.

طبق صحبت‌های محمد باقری معتمد، دلیل عدم دریافت ویزای انگلیس طی نکردن مراحل اداری در زمان موعد بوده و هیچ ربطی به مسائل سیاسی نداشته است. تنها دو نفر از ملی پوشان تیم ملی هندوستان راهی این رقابت‌ها شده‌اند.

لازم به یادآوری است، بیست و چهارمین دوره مسابقات جهانی تکواندو در حالی به میزبانی کشور انگلیس و در شهر منچستر آغاز شده است که سفارت انگلیس برای صدور روادید ملی‌پوشان کشورمان بدعهدی‌های زیادی انجام داد و طی چند مرحله روادید هوگوپوشان کشورمان را صادر کرد اما در نهایت سیدمیرهاشم موسوی و عرفان ناظمی به دلیل عدم صدور روادید شانس حضور در این رقابت ها را از دست دادند. البته مسئولان فدراسیون تکواندو ایران مدعی شده‌اند که انگلیسی ها بد عهدی کرده‌اند و به ملی پوشان کشورمان روادید نداده‌اند!

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها