وقوع ۲ آتش‌سوزی در منازل مسکونی سمنان/ حوادث تلفات جانی نداشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان از وقوع دو آتش‌سوزی در دو منزل مسکونی واقع در سمنان خبر داد و گفت: علیرغم خسارات مالی اما خوشبختانه این حوادث تلفات جانی نداشت.

وقوع ۲ آتش‌سوزی در منازل مسکونی سمنان/ حوادث تلفات جانی نداشت

سعید اسماعیل‌پور ضمن بیان اینکه ساعت ۹:۲۱ صبح یک‌شنبه وقوع یک مورد آتش‌سوزی در مسکن مهر صنعتی ساز سمنان گزارش شد، ابراز داشت: با اعلام این خبر سه دستگاه خودرو و هشت آتش‌نشان از ایستگاه شماره یک سازمان آتش‌نشانی برای مهار آتش‌سوزی اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای عملیاتی به‌محض رسیدن در محل حادثه شاهد آتش‌سوزی در طبقه اول یک واحد آپارتمان شدند که حریق در حال سرایت به دیگر واحدها بود لذا تقسیم نیروها برای مهار آتش در دستور کار قرار گرفت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه آتش‌نشانان به چند گروه تقسیم شدند، ابراز داشت: گروه اول با بستن دستگاه تنفسی و به‌وسیله شلنگ‌های آب‌رسانی وارد محیط پر از دو و آتش شدند و عملیات اطفا حریق صورت گرفت و گروهای بعدی نیز عملیات تخلیه دود و نجات ساکنان گرفتار در دود را انجام دادند.

اسماعیل‌پور در ادامه تصریح کرد: این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشته ولی خسارت مالی فراوانی را برای واحد فوق و آپارتمان‌های دیگر به همراه داشت که علت اصلی آن در دست بررسی است.

وی افزود: در حادثه دیگری ساعت ۸:۵۸ صبح امروز آتش‌سوزی واقع در مسکن مهر میدان فضیلت سمنان گزارش شد که دو دستگاه خودرو و چهار آتش‌نشان از ایستگاه شماره پنج سازمان آتش‌نشانی برای اطفای حریق عازم محل شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه نیروهای آتش‌نشان به‌محض رسیدن در محل مشاهده کردند که پکیج دیواری نصب‌شده آپارتمانی در طبقه چهارم به دلایل نامعلومی طعمه حریق شده و در حال سرایت به دیگر قسمت‌ها است، اضافه کرد: آتش‌نشانان با سرعت عمل به‌وسیله خاموش‌کننده‌های دستی حریق را کاملاً مهار کردند که علت این حادثه نیز نیازمند بررسی است.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها