شایعه: بازی Anthem ممکن است به صورت رایگان عرضه شود

براساس شایعاتی جدید، شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) و استودیوی بایوور (Bioware) قصد دارند در آینده‌ای نزدیک بازی Anthem را به صورت رایگان عرضه کنند و آن را به سرویس EA Accsess بیاورند.

شایعه: بازی Anthem ممکن است به صورت رایگان عرضه شود

با توجه به عملکرد نه‌چندان خوب این بازی و کاهش تعداد بازی‌بازان آن، رایگان شدن بازی محتمل به نظر می‌رسد، اما منبع شایعه در این مورد خیلی مطمئن نیست.

این شایعات در وبلاگی به نام MMOGFails منتشر شده‌اند، این منبع ادعا می‌کند یک منبع ناشناس نزدیک به بایوور و الکترونیک آرتس دارد. خروجی این منبع با نقل قول از منبع اصلی ادعا می‌کند که مدیریت استودیوی بایوور معتقد است که بازی‌بازان و اختلافات متعددی که بازی را از زمان عرضه از بین برده است، برای فروش ضعیف بازی سرزنش شده‌اند. علاوه بر این، شرکت الکترونیک آرتس نیز تا اندازه‌ای به دلیل عجله در انتشار بازی سرزنش شده است.

همچنین این منبع درباره‌ی آنچه که بایوور در گذشته گفته است، توضیحاتی ارائه داده است:

الکترونیک آرتس و بایوور کاملا تعهد کرده‌اند تا مشکلات بازی را رفع کنند و به پشتیبانی از آن ادامه دهند. همان‌طور که می‌دانید، در برخی موارد نیاز دارید بازی‌بازان جدید یا قدیمی را به بازی بیاورید و یک راه خوب برای رسیدن به این هدف رایگان کردن بازی است.
همان‌طور که گفته شد اگر بازی به صورت رایگان عرضه شود، احتمالا در مراسم E3 از آن رونمایی می‌شود. جایی که می‌توان تصور کرد که بایوور فرصتی جدید برای آینده‌ی Anthem بدست خواهد آورد.

بازی Anthem در حال حاضر برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس است. تاکنون الکترونیک آرتس و بایوور در مورد رایگان شدن بازی Anthem صحبتی نکرده‌اند.

منبع: گیمفا

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها