سامسونگ از نسخه المپیکی گلکسی اس 10 پلاس رونمایی کرد

سامسونگ به عنوان اسپانسر المپیک 2020 توکیو،محصولات ویژه‌ای را برای این رویداد ورزشی درنظر گرفته است.به همین مناسبت،شاهد رونمایی ازنسخه المپیکی گلکسی اس 10پلاس(Galaxy S10+ Olympic Games Edition)ویک ایرباد وایرلس خاص هستیم

سامسونگ از نسخه المپیکی گلکسی اس 10 پلاس رونمایی کرد

شرکت سامسونگ از سال 1988 حامی بازی‌ های المپیک بوده و قرارداد فعلی تا سال 2028 اعتبار دارد. این کمپانی همواره نسخه ویژه‌ای از پرچمداران خود را برای هر المپیک عرضه کرده و این‌بار نوبت به نسخه المپیکی گلکسی +S10 رسیده است.

این دستگاه، رنگ سفید منشوری (Prism White) دارد و در پشت آن، لوگوی المپیک 2020 توکیو و اپراتور مخابراتی Docomo دیده می‌شود. اما این تنها محصول سفارشی نیست و نسخه ویژهگلکسی بادز (Galaxy Buds) هم در کنار آن قابل عرضه است.


البته سامسونگ قصد ساخت تنها 10 هزار دستگاه از این گوشی هوشمند را دارد. روند تولید هم در تابستان پیش‌رو و از اواخر ماه ژولای آغاز می‌شود. اپراتور Docomo شریک انحصاری سامسونگ در ژاپن خواهد بود و برای هر دستگاه، رقمی معادل 1000 دلار را از مشتریان طلب خواهد کرد. هنوز نمی‌دانیم که آیا نسخه المپیکی گلکسی اس ۱۰ پلاس در خارج از ژاپن هم به فروش خواهد رسید یا خیر؛ اما به نظر می‌رسد پاسخ منفی باشد.

کمپانی کره‌ای، تولید محتوای اختصاصی برای بازی های المپیک را نیز در نظر دارد؛ کمااینکه در گذشته هم شاهد ارائه‌ی اپلیکیشن های سفارشی و پخش آنلاین رقابت‌ها به صورت واقعیت مجازی بوده‌ایم. از سایر گوشی های عرضه شده برای المپیک های زمستانی و تابستانی، باید به گلکسی نوت 8 (2018)، گلکسی اس 7 اج (2016)، گلکسی نوت 3 (2014) و گلکسی نوت (2012) اشاره کنیم.

منبع: گجت نیوز

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها