مذاکره تیام با مدیران استقلال برای بازگشت

باشگاه استقلال بر خلاف سال های گذشته خیلی زود مذاکره با بازیکنان مورد نظر خود را برای فصل بعد شروع کرده است و در اولین گام مذاکره با مهاجم فصل گذشته این تیم شروع شده است.

مذاکره تیام با مدیران استقلال برای بازگشت

مامه در نیم فصل دوم گذشته با استقلال قرارداد امضا کرد و با گل های حساسی که زد خیلی زود به محبوب ترین چهره این تیم تبدیل شد، او در طول مدتی که در استقلال حضور داشت هفت گل در لیگ قهرمانان آسیا زد و مهمترین نقش را در صعود این تیم به جمع 8 تیم برتر آسیا داشت.

در پایان فصل اما تیام برای مذاکره با مسوولان تیم به ترکیه هم سفر کرد اما در نهایت چون پندار توفیقی و رضا افتخارینتوانستند پیش پرداخت قرارداد او را تامین کنند این بازیکناز جمع آبی پوشان جدا شد و به عجمان پیوست.

هرچند استقلال در پایان لیگ هجدهم عنوان دومین خط حمله برتر لیگ را به خود اختصاص داد اما مهاجمان این تیم نتوانستند در گلزنی آمار موفقی را ثبت کنند تا جای خالی تیام در تمام بازی های این فصل بیش از پیش حس شود.

تیام در عجمان روزهای موفقی را پشت سر نگذاشت و حالا مدیران استقلال از مدتی پیش مذاکرات با این بازیکن را آغاز کرده اند تا او را آبی پوش کنند.

گفته می شود مدتی است که مذاکرات رسمی استقلال با مهاجم سنگالی فصل گذشته این باشگاه آغاز شده است تا در نهایت آبی ها بتوانند این بازیکن با کیفیت را به تیم خود برگردانند.

امروز مامه تیام در پاسخ به یکی از هواداران استقلال در لایو اینستاگرامش تایید کرد که با مدیران استقلال در حال مذاکره است تا حالا همه چیز شکل جدی تری به خود بگیرد.

در صورتی که مدیران استقلال بتوانند رضایت تیام را برای پیوستن به این تیم جلب کنند، بی تردید یکی از جذاب ترین خریدهای فصل نقل و انتقالات به نام آبی ها رقم خواهد خورد، البته اگر باشگاه بتواند پول قرارداد این بازیکن را تامین کند.

منبع: ایران

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ابی
    0

    تا زمانی که مدیران استقلال پرسپولیسی هستند وزیر ورزش پشت باشگاه پرسپولیس همین اش کاسه هستش...

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      دقیقا

  • کاربر ناشناس
    0

    دیگه اینو نگید چی بگید!؟ وقتی عرضه و شخصیت قهرمانی ندارید بایدم از این اراجیف تحويل بدید تا بلکه دلتون یه مقدار خنک بشه! شما حتی جنبه ندارید مربی مثل شفر که فصل قبل از خطر سقوط به لیگ دسته یک نجاتتون داد رو حفظ کنید!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها