هشدار زیدان به مدیران رئال مادرید: اگر قرار باشد من بازیکنان را انتخاب نکنم، می‌روم

سرمربی تیم رئال مادرید با مسئولان باشگاه درباره مداخله در تصمیمات او برای تعیین بازیکنان تیم هشدار داد.

هشدار زیدان به مدیران رئال مادرید: اگر قرار باشد من بازیکنان را انتخاب نکنم، می‌روم

زین‌الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی فردا (یکشنبه) تیمش مقابل رئال بتیس در هفته آخر فصل جاری لالیگا، به سؤالات خبرنگاران در مورد مسائل مختلف پاسخ داد.

زیدان گفت: در آخرین بازی‌مان باید به هواداران‌مان یک پیام بدهیم؛ اینکه با انگیزه و سختکوشی برمی‌گردیم.

زیزو درباره گرث بیل کسی که گفته می‌شود در پایان فصل باید رئال مادرید را ترک کند، هم اظهار داشت: فردا بیل در کنار ما خواهد بود و این تنها چیزی است که می‌توانم درباره‌اش بگویم. نمی‌دانم که آیا این آخرین بازی‌اش خواهد بود یا نه.

سرمربی کهکشانی‌ها درباره دروازه‌بان‌های تیمش به خصوص کیلور ناواس و شایعه‌ای که اخیراً درباره جدایی او منتشر شده است هم اظهار داشت: من نه به این بازی به چشم بازی خداحافظی کیلور نگاه می‌کنم نه می‌خواهم به فصل آینده فکر کنم. اینجا در اسپانیا خیلی حرف زده می‌شود. تکرار می‌کنم که مسئله دروازه‌بان‌های ما برای سال آینده خیلی روشن است. فعلاً چیز بیشتری نمی‌توانم بگویم. ببینیم چه می‌شود. در مورد کیلور ناواس هم باید بگویم که فقط خود او و نه هیچ شخص دیگری می‌داند که من به او چه حرف‌هایی زده‌ام. من با همه بازیکنانم حرف زده‌ام. ناواس هم با ما قرارداد دارد. باید دید چه اتفاقی می‌افتد.

زیدان در پایان تأکید کرد: انتخاب دروازه‌بان‌های تیم فقط با تصمیم من صورت می‌گیرد. این تیمی است که من آن را هدایت می‌کنم. من سرمربی هستم و تصمیم می‌گیرم که چه کسی بازی کند. اگر اینطور نباشد می‌روم.

منبع: تسنیم

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها