خسارت سیل های بهاری به ۱۲۱ جاده اصلی و فرعی خراسان رضوی

رئیس مرکز مدیریت راه های خراسان رضوی گفت: سیل های بهاری سال جاری تاکنون به ۱۲۱ راه اصلی و فرعی خراسان رضوی خسارت زده است.

خسارت سیل های بهاری به ۱۲۱ جاده اصلی و فرعی خراسان رضوی

ابوالفضل حسینی صبح شنبه در جمع خبرنگاران در محل راهداری خراسان رضوی اظهار کرد: بارش‌های بهاری در خراسان رضوی در برخی شهرها موجب جاری شدن سیل و ایجاد خسارت به راه‌ها و مسدود شدن آنها شده است.

وی افزود: در این مدت ۲ محور اصلی و شریانی خراسان رضوی شامل سبزوار به شاهرود و نیشابور به باغچه به دلیل جاری شدن روان آب به صورت مقطعی مسدود شد که با تلاش تیم‌های راهداری بازگشایی شدند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های خراسان رضوی در ادامه بیان کرد: همچنین ۲۲ محور فرعی از جمله کدکن - رباط سفید، بردسکن- عشق آباد، کاشمر- نیشابور، کلات- مشهد و کلات - درگز در سال جدید دچار سیل گرفتگی شدند.

حسینی در ادامه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۷ جاده روستایی از جمله اخلمد، طرقبه، چهلمیر، نغندر، کنگ، زشک، قره تیکان و اورتکند نیز با مشکل آبگرفتگی و جاری شدن سیل روبه رو شدند.

وی تصریح کرد: از مجموعه راه‌های دچار سیلاب ۲ محوراصلی ،۲۲ محور فرعی و ۹۱ جاده روستایی تاکنون بازگشایی شده و ۶ جاده روستایی شامل پس کمر در سرخس تا فصل تابستان و راه روستایی دستوران - مینیدر در جغتای، لاین کهنه، چهارراه، خاکستر و سنگ دیوار در حوزه شهرستان کلات تا اطلاع ثانوی مسدود خواهند بود.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها