بازیگر اسکاری: «بازی تاج و تخت» را به دلیل صحنه‌های عریانش تماشا نمی‌کنم

هنرپیشه اسکاری هالیوودی می‌گوید که هرگز سریال «بازی تاج و تخت» را تماشا نکرده و نمی‌کند. «جولیا رابرتز» تأکید دارد این سریال مملو از صحنه‌های عریانی است و در شأن او نیست.

بازیگر اسکاری: «بازی تاج و تخت» را به دلیل صحنه‌های عریانش تماشا نمی‌کنم

«جولیا رابرتز» هنرپیشه شهیر هالیوودی که اخیرا در سریال «بازگشت به خانه» بازی کرده، در مصاحبه با برنامه «هنرپیشگان با هنرپیشگان» گفت که هرگز سریال «بازی تاج و تخت» را تماشا نکرده و نمی‌کند.

پیش از اینکه مصاحبه آغاز شود، «پاتریشیا آرکِت» مجری برنامه جواب‌هایی را که دنبال‌کنندگانش در توئیتر پیرامون این سوال که اگر بخواهید از جولیا رابرتز سوال کنید از او چه می‌پرسید، جمع کرده و چند مورد از آن‌ها را جلوی دوربین خواند که یکی از سوالات آن‌ها این بود که از خانم رابرتز بپرسید که به نظر شما در پایان سریال چه کسی تاج پادشاهی را بر سر می‌گذارد؟ و آرکت در ادامه همین از رابرتز پرسید که آیا شما «بازی تاج و تخت» را تماشا می‌کنید؟

رابرتز که در جواب سوال اول به مزاح می‌گوید به نظرم «باراک اوباما» با ۵۰۰ دلار تاج را بر سر می‌گذارد و پاسخ داد که من هرگز «بازی تاج و تخت» را تماشا نکرده‌ام. اما چند روز پیش شخصی به من گفت شما شبیه یکی از وحشی‌های بازی تاج و تخت هستید!

آرکت جواب داد همین‌های که می‌گویی وحشی‌ها( wildings) شخصیت‌های این سریال با عنوان Free Folk یا مردم آزاد هستند که تابع قوانین قلمرو پادشاهی نیستند.

رابرتز جواب داد: موهایم شدید فرفری هستند و این از لحاظ حرفه‌ای خیلی برای این موقعیت و نقش‌ها خوب است.

او در ادامه درباره بی‌میلی‌اش به این سریال گفت: این سریال برایم خیلی ترسناک است. سریال «بازی تاج و تخت» همه‌اش سکس و صحنه‌های عریانی است.

آرکت در تایید گفته رابرتز گفت: بله صحنه‌های سکسی سریال بسیار زیاد است. و همچنین زامبی‌ها و دیگر شخصیت‌های سریال.

رابرتز در ادامه گفت: و قطعاً این سریال در شأن من نیست.

جولیا رابرتز، زادهٔ ۲۸ اکتبر ۱۹۶۷ هنرپیشه آمریکایی سینمای هالیوود است. او در دهه نود میلادی بخاطر بازی در فیلم کمدی بانوی زیبا و فروش ۴۶۴ میلیون دلاری فیلم به شهرت رسید. از برجسته‌ترین موفقیت‌های سینمایی رابرتز می‌توان به جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول زن، جایزه اسکار بهترین هنرپیشه نقش اصلی زن و نیز جایزه بفتای بهترین هنرپیشه نقش اصلی اشاره کرد.

منبع: فارس

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها