گفت‌وگوی ملی چه تاثیری بر انتخابات دارد؟

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: چرا آن قدر به هم تهمت می‌زنیم و توهین می‌کنیم؟ اگر گرانی در کشور هست، چه کسی عامل است؟ چرا برای بیگانه فرش قرمز پهن می‌کنیم اما برای خودی هیچ‌کاری نمی کنیم؟

گفت‌وگوی ملی چه تاثیری بر انتخابات دارد؟

سید رضا اکرمی در پاسخ به سوال که گفت‌وگوی ملی چه تاثیری می تواند بر انتخابات بگذارد، گفت: گفت‌وگو برای هر چیزی خوب است. یکی از آن‌ موارد، می تواند انتخابات باشد. انتخابات اسفندماه ۹۸ برگزار می شود اما تا وقتی در مورد مسائل روزمره‌مان به هم‌دیگر اعتماد نداریم، چرا منتظر نتیجه انتخابات هستیم؟ باید از الان شروع به رفع اشکالات کنیم که یکی از نتایجش دلگرمی مردم برای حضور در انتخابات خواهد بود. تا وقتی که حاضر نباشیم با یکدیگر گفت‌وگو کنیم، یقینا در انتخابات هم شرکت فعال نخواهیم داشت.

گفت‌وگوی ملی چه تاثیری بر انتخابات دارد؟

منبع: خبرآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • کاربر ناشناس
    0

    گفت و گوی میلی نه ملی!

  • شاهین
    0

    عامل تمام گرانی ها و فقر و بدبختی مردم عادی ایران افراد فاسدی هستن که در نظام جمهوری اسلامی عمیقا رخنه کردن و کم هم نیستن از بسیاری ازمسئولین دولتی و نماینده های مجلس و حرامزاده هایشان و افراد فاسد در سیستم قضایی نظام .اگر میخواید مردم به شما اعتماد کنن افرادی میهن پرست رو جایگزین فاسدان و غارتگران در نظام کنید .مفسدان رو در نظام قلع و قمع کنید

  • Poj
    0

    باعث و بانی گرانی ها وزرای ملیاردر و خارج از فقره دولت روحانی است. وزرایی که تا قبل از وزیر شدن هیچ نداشتندو بعد از وزیر شدن ثروت هزار ملیاردی پیدا کردند. مثل اخوندی که یک شبه با سیاست های غلط خصوصی سازی و خرید شرکت پالایشگاهی (متری صدتومان تک تومنی) ملیاردر شد. وهیچ کاری برای ملت نکرد جز پر کردن جیب خودش. وزرای لیبرال و بچه هاشونو نمایندگان اصلاحطلب همگی شروع به احتکار کردن در همه چی. یکی خرما احتکار میکند یکی گوجه و دیگری...... بعدش هم گرانی رو تقصیر خروج از برجام میندازن. حال اینکه در تاریخ چهل ساله ی ما فقط یک سال در برجام بودیم.چطور تا قبل از دولت و مجلس فعلی تورم وجود نداشت؟؟؟؟؟ وزیر روحانی مسعول واردات از چین بوده. یعنی کسی جز او حق نداشته از چین واردات بکنه. همین طوری باعث شد تمام کارخانه جات داخلی برشکست بشن. وحال که واردات سخت شده و شرکت های داخلی هم برشکست شدن دولت محترمه نمیداند چه کند جز برداشت های بی رویه از صندوق توسعه ی ملی که دول قبلی جمعش کردند تا دولت ایشان بخورد. یک مشت وطن فروش و شکم پرست پدر ملت رو در اوردن. مرگ بر وزرا و دولت اصلاحطلب ولیبرال.

  • جواد
    0

    وئد انتخابات که رسید دروغگویان جناح ها ازنو شروع به یاوه گویی ومردم داری کردند. 8سال خون مردم را شیشه نموده اید همانی که من در اولین ساعات انتخاب آقای روحانی 6سال پیش گفتم بیچاره رئیس جمهور گناهی ندارد بادنجان دورقاب چینهایش نمی گذارند.. شکر 3هزارتومنی را برای افطاری 9000تومان بعداز گشتن 5خیابان محلی ازانقلاب جمهوری قزوین .....گرفته تاکوچه های محل ازیک مغازه ی خرازی خریدم بازخداپدرش رابیامرزد. می گفت خریده ام 7/500ومی دهم 9000تومان یعنی کارگزاران دولتی نمی فهمند دردم ماه رمضان و10روزقبل رمضان دربوق وکرنای می گذارندکه شکر3000تومان است بادانستن این که بایدبه بازار 2500تومان بفروشند آنها هم درخوش بینانه ترین حالت به 3000دولت بدهد ازآقای روحانی ووزیربازرگانی بپرسید آیا این کارراکرده اند؟ اگرنکرده اند مغازه دارچگونه 9000تومان بخرد به مردم 3000تومان بفروشد. قضاوت باشما...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها