دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی:

نسبت به اجرای قانون درباره پرونده شرکت پدیده اطمینان خاطر می‌دهم/ به عنوان مدعی العموم حافظ منافع تمامی شکات هستم

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: درخصوص اجرای قانون نسبت به متهمین پرونده شرکت پدیده اطمینان خاطر می‌دهم و به عنوان مدعی العموم حافظ منافع تمامی شکات هستم.

نسبت به اجرای قانون درباره پرونده شرکت پدیده اطمینان خاطر می‌دهم/ به عنوان مدعی العموم حافظ منافع تمامی شکات هستم

به گزارش خبر فوری ، غلامعلی صادقی گفت: باقاطعیت قانون رادر موردمتهمین پرونده شرکت پدیده اجرا میکنیم وحافظ منافع تمامی شکات و سهامداران خواهیم بود.


دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی که در حاشیه دیدارمسولان قضایی در مشهدسخن میگفت با تشریح روند رسیدگی به اتهامات متهمین پرونده شرکت پدیده افزود: پنجمین جلسه رسیدگی به اتهامات ۲۲ تن از متهمین این شرکت روز پنجشنبه باحضورتعدادی از شکات و سهامداران ،اصحاب رسانه ومطبوعات ،هیات عالیقدرقضایی،وکلای شکات و متهمین ونمایندگان تعدادی از ادارات و سازمانهای دولتی و نماینده مدعی العموم و دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در شعبه رسیدگی به جرایم اخلالگران درنظام اقتصادی کشور به ریاست قاضی سیدهادی منصوری در مشهد برگزار شد و طی آن وپس از توضیحات اینجانب در خصوص مسائل مربوط به این پرونده وتلاش مقامات قضایی درمسیراجرای قانون ؛تعدادزیادی از شکات به ارائه مطالب وشکایت خود علیه متهمین پرداختند.


غلامعلی صادقی با اشاره به نحوه اداره جلسات دادگاه توسط هیات محترم قضایی گفت: علی رغم سنگینی کار و حجم زیاد اوراق پرونده و تعداد بالای شکات وسهامداران ؛ جا دارد از ریاست محترم دادگاه بخاطر سعه صدر درزمینه استماع سخنان و شکایت تعدادزیادی از شکات وسهامداران درصحن علنی تقدیر کنیم .


این مقام قضایی افزود:پس از فرصت سوزی های مکرر متهمین درخصوص اصلاح انحرافات وتخلفات قانونی شرکت وعدم انجام تعهداتشان نسبت به سهامداران واز ابتدای تشکیل پرونده قضایی ؛دادستانی مشهد به عنوان مدعی العموم به طور جدی پیگیراحقاق حقوق کلیه سهامداران بود ودرحال حاضر نیز نماینده دادستان به عنوان حافظ منافع تمامی شکات ،حتی شاکیانی که در جلسات دادگاه شرکت ندارند ؛ درتمام جلسات دادگاه حضور دارد واز حق همه سهامداران دفاع میکند.


دادستان عمومی وانقلاب مشهدبا اشاره به برخی مطالب منتشر شده در فضای مجازی گفت:تمامی مطالب واخبارمنتشرشده مربوط به شرکت پدیده در فضای مجازی به دقت رصد می شود و هشدارهایی نیز به افراد تفرقه افکن که به دنبال اخلال در روند رسیدگی ها هستند داده شده وتعدادی از این افراد که حتی برخا هیچگونه سمتی هم در پرونده ندارند شناسایی شده اندواقدامات لازم قانونی در مورد این افراد نیز بهنگام خود انجام خواهد شد.


غلامعلی صادقی خاطر نشان کرد :همانگونه که بارها گفته شده ما به عنوان مدعی العموم پیگیر حقوق ومنافع تمام سهامداران وشکات این پرونده هستیم بنابراین نیازی به مراجعه حضوری شکات محترم به دادسرای مشهد نیست و درصورت ضرورت ، در این زمینه اطلاع رسانی انجام خواهد شد.


دادستان عمومی و انقلاب مرکزخراسان رضوی با اشاره به برخی اظهارات غیر مسولانه درمورد این پرونده گفت:چنانچه افرادی درمیان سهامداران هستند که ادعا میکنند شکایتی نسبت به مسولان شرکت ندارند با مراجعه به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد نسبت به ثبت انصراف خودازشکایتشان اقدام نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: درخصوص اجرای قانون نسبت به متهمین پرونده شرکت پدیده اطمینان خاطر می‌دهم و به عنوان مدعی العموم حافظ منافع تمامی شکات هستم.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها