دادستان مشهد: با قاطعیت قانون را در مورد متهمین «شرکت پدیده» اجرا می‌کنیم/ به افراد تفرقه‌افکن هشدار داده شده

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: با قاطعیت قانون را در مورد متهمین پرونده «شرکت پدیده» اجرا می‌کنیم و حافظ منافع تمامی شکات و سهام‌داران هستیم.

دادستان مشهد: با قاطعیت قانون را در مورد متهمین «شرکت پدیده» اجرا می‌کنیم/ به افراد تفرقه‌افکن هشدار داده شده

به گزارش مشهد فوری ،به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی ، غلامعلی صادقی که در حاشیه دیدار مسؤولان قضایی در مشهد سخن می‌گفت با تشریح روند رسیدگی به اتهامات متهمین پرونده شرکت پدیده اظهار کرد: با قاطعیت قانون را در مورد متهمین پرونده «شرکت پدیده» اجرا می‌کنیم و حافظ منافع تمامی شکات و سهام‌داران هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی افزود: پنجمین جلسه رسیدگی به اتهامات ۲۲ تن از متهمین این شرکت روز پنجشنبه با حضورتعدادی از شکات و سهام‌داران، اصحاب رسانه و مطبوعات، هیأت عالیقدر قضایی، وکلای شکات و متهمین و نمایندگان تعدادی از ادارات و سازمان‌های دولت ی و نماینده مدعی العموم و دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در شعبه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصاد ی کشور به ریاست قاضی سیدهادی منصوری در مشهد برگزار شد.

وی ادامه داد: طی این دادگاه و پس از توضیحات اینجانب در خصوص مسائل مربوط به این پرونده و تلاش مقامات قضایی در مسیر اجرای قانون؛ تعداد زیادی از شکات به ارائه مطالب و شکایت خود علیه متهمین پرداختند.

صادقی با اشاره به نحوه اداره جلسات دادگاه توسط هیأت قضایی گفت: با وجود سنگینی کار و حجم زیاد اوراق پرونده و تعداد بالای شکات وسهامداران، جا دارد از ریاست دادگاه بخاطر سعه صدر در زمینه استماع سخنان و شکایت تعداد زیادی از شکات وسهام‌داران در صحن علنی تقدیر کنیم.

این مقام قضایی تصریح کرد: پس از فرصت‌سوزی‌های مکرر متهمین در خصوص اصلاح انحرافات و تخلفات قانونی شرکت و عدم انجام تعهدات‌شان نسبت به سهامداران و از ابتدای تشکیل پرونده قضایی، دادستانی مشهد به عنوان مدعی العموم به طور جدی پیگیر احقاق حقوق کلیه سهام‌داران بود و در حال حاضر نیز نماینده دادستان به عنوان حافظ منافع تمامی شکات، حتی شاکیانی که در جلسات دادگاه شرکت ندارند، درتمام جلسات دادگاه حضور دارد و از حق همه سهام‌داران دفاع می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد با اشاره به برخی مطالب منتشر شده در فضای مجازی اظهار کرد: تمامی مطالب و اخبار منتشر شده مربوط به شرکت پدیده در فضای مجازی به دقت رصد می‌شود و هشدارهایی نیز به افراد تفرقه‌افکن که به دنبال اخلال در روند رسیدگی‌ها هستند داده شده و تعدادی از این افراد که حتی برخی هیچگونه سمتی هم در پرونده ندارند شناسایی شده‌اند و اقدامات لازم قانونی در مورد این افراد نیز به‌هنگام خود انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که بارها گفته شده ما به عنوان مدعی العموم پیگیر حقوق و منافع تمام سهام‌داران و شکات این پرونده هستیم بنابراین نیازی به مراجعه حضوری شکات محترم به دادسرای مشهد نیست و در صورت ضرورت، در این زمینه اطلاع‌رسانی انجام می‌شود.

صادقی با اشاره به برخی اظهارات غیرمسؤولانه درمورد این پرونده گفت: چنانچه افرادی در میان سهام‌داران هستند که ادعا می‌کنند شکایتی نسبت به مسؤولان شرکت ندارند با مراجعه به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد نسبت به ثبت انصراف خود از شکایت‌شان اقدام کنند.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حدیثه فیروز
    0

    سلام تو رو خدا یه فکری به حال سهامداران کنید .رهنمون چی شد از کجا پولمان رو بگیریم شوهرم پیر و داغون شد.این حق الناس رو پدیده باید بده خواهش میکنم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها