ایکاردی با یونتووس توافق کرد

بر اساس گزارش‌ منتشر شده در یک رسانه ایتالیایی، مهاجم آرژانتینی اینتر با یوونتوس به توافق رسیده است.

ایکاردی با یونتووس توافق کرد

نشریه ایتالیایی «گاترتا دلو اسپورت» گزارش داد اولین و تنها انتخاب مائورو ایکاردی در صورت ترک اینتر در تابستان پیش‌رو، پیوستن به یوونتوس خواهد بود. بر اساس این گزارش توافق بین ایکاردی و باشگاه یوونتوس بر سر امضای قراردادی پنج ساله با دستمزد سالیانه ۸ میلیون یورو به علاوه پاداش‌های در نظر گرفته شده، هفته‌ها پیش حاصل شده است.

باشگاه یوونتوس به دنبال این است تا داگلاس کاستا، بال برزیلی خود را هم در فرایند این انتقال قرار دهد اما مدیران باشگاه اینتر تنها خواهان فروش این بازیکن هستند و نمی‌خواهند ایکاردی را با بازیکن دیگری معاوضه کنند. فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس علاقه خاصی به این مهاجم آرژانتینی دارد، بازیکنی که گفته می‌شود پیشنهادی از اتلتیکومادرید را رد کرده است.

ایکاردی که در ۶ فصل حضورش در اینتر ۱۲۱ گل با پیراهن نراتزوری به ثمر رسانده است، به دنبال جدایی از اینتر و تجربه چالشی جدید است. اولویت این مهاجم ۲۶ ساله یوونتوس است، اما استیون ژانگ، رئیس باشگاه اینتر مخالف پیوستن ایکاردی به بانوی پیر است.

مائورو ایکاردی که تا سال ۲۰۲۱ با آبی و سیاه‌ پوشان شهر میلان قرارداد دارد، پس از اینکه در ماه فوریه بازوبند کاپیتانی از او گرفته شد، به مدت ۶ هفته به دلیل آنچه مصدومیت عنوان شد، برای اینتر بازی نکرد.

منبع: خبرورزشی

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها