قلعه‌نویی: با استفاده از فضای مجازی به استقلال خیانت می‌کنند/ تا پایان جام حذفی به فکر مذاکره نیستم

سرمربی سپاهان گفت: هیچ باشگاهی با من صحبت نکرده و تا پایان جام حذفی هم به صحبت با هیچ باشگاهی فکر نمی‌کنم.

قلعه‌نویی: با استفاده از فضای مجازی به استقلال خیانت می‌کنند/ تا پایان جام حذفی به فکر مذاکره نیستم

امیر قلعه‌نویی در برنامه زنده ورزش و مردم در خصوص پایان مسابقات لیگ برتر گفت: من این قهرمانی را به پرسپولیس تبریک می‌گویم و به همه عزیزانی که زحمت کشیدند تا لیگ به پایان برسد، خسته‌ نباشید می‌گویم. همین که در هفته‌های آخر قهرمانی مشخص نشد، یعنی فوتبال ما پیشرفت کرده است، اما باز هم کار دارد.

قلعه‌نویی در ادامه افزود: باید از تمام مدیران و کارگران کارخانه‌ فولاد مبارکه تشکر کنم و همین طور هیأت مدیره باشگاه سپاهان و به خصوص مدیرعامل باشگاه آقای تابش همه شاخصه‌های مدیرعاملی را دارد و در باشگاه سپاهان 25 مقام قهرمانی داشتیم که این کار بزرگی است و حدود 3 هزار ورزشکار داریم. من زمانی که کارم را شروع کردم به این آقایان قولی ندادم، سپاهان در سال‌های خوبی نبود. ما برخلاف تیم‌های دیگر مانند استقلال و پرسپولیس با بودجه 40 میلیاردی کار کردیم و الان تیم شرایط خوبی دارد.

سرمربی سپاهان در ادامه اظهار داشت: ناراحتی من این است که نگاه عدالت‌محوری روی تیم ما نشد مثلاً بازی ما با ذوب‌آهن را برداشتند و تیم دیگری دادند.خواهشم این است که نگاهشان نسبت به همه تیم‌ها عدالت‌محور باشد که امسال این طور نبود. من به پرسپولیس تبریک می‌گویم این قهرمانی مبارکشان باشد. برانکو از بهترین دوستان من و از تأثیرگذارترین مربیان خارجی در فوتبال ایران است، اما امیدوارمرفتارها و نگاه‌ها عدالت‌گونه باشد. اگر می‌خواهیم فوتبال‌مان پیشرفت کند باید رفتارها و نگاه‌ها عدالت‌گونه باشد.

وی در ادامه افزود: باید به همه تیم‌ها نگاه عدالت‌محور داشته باشیم امسال تیم پدیده با یحیی گل‌محمدی مدرن بازی کرد، تنها تیمی که ما را تحت فشار گذاشت پدیده بود. ان‌شاءاللهقهرمانی‌ها جوری نشود که مشکلاتی که درون فوتبال ما هستند دیده نشوند.ان‌شاءالله ورزش ما به آن جایگاه خودش برگردد. من از همه کسانی که زحمت کشیدند مانند سازمان لیگ، تشکر می‌کنم هر چند که از سازمان لیگ و کمیته داوران دلخور هستیم.

قلعه‌نویی در خصوص شایعات حضورش روی نیمکت استقلال گفت: استقلال جزو خاطرات زندگی من است، موقعی در استقلال بودم که شرایط خوبی نداشت. ما با دل‌مان کار می‌کردیم، اسنادش هم موجود است. بعضی افراد که از فضای مجازی استفاده می‌کنند و به باشگاه خیانت می‌کنند و همین‌ عده بیشترین لطمه را زدند. افرادی مثل جواد زرینچه، صادقورمزیار و حمید بابازاده که در دست‌سه کمک کردند باعث شدند استقلال شرایط خودش را پیدا کند. خیلی‌ها گذاشتند و رفتند و پول‌شان را گرفتند.

وی در مورد مذاکره با باشگاه‌های دیگر گفت: هیچ باشگاهی با من صحبت نکرده است و تا پایان جام حذفی هم صحبت کردن به هیچ باشگاهی فکر نمی‌کنم.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها