تمجید پرویز پرستویی از سریال شبکه سه/ هر شب با دیدن «برادر جان» بغض میکنم

پرویز پرستویی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در پیامی به سازندگان سریال «برادر جان» از تهیه و تولید این سریال قدردانی کرد.

تمجید پرویز پرستویی از سریال شبکه سه/ هر شب با دیدن «برادر جان» بغض میکنم

با گذشت پخش ده قسمت از سریال «برادر جان» به‌کارگردانی محمدرضا آهنج، نویسندگی سعید نعمت‌اله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، پرویز پرستویی در پیامی به عوامل و بازیگران این سریال گفت: هرشب با دیدن سریال «برادرجان» بغض می‌کنم، اشک‌هایم جاری می‌شود، نفسم بند می‌آید و همه این اتفاقات حال من را خوب می‌کند!

دست مریزاد به شما که مثل همیشه دست روی موضوعاتی می‌گذارید که بستری می‌شود برای یادآوری چیزهایی که دارد از یادمان می‌رود.

حرف بسیار است فقط خواستم بگویم هرشب لحظه شماری می‌کنم سریال «برادر جان» پخش شود تا لذت تماشای آن را ببرم. کاش آنقدر پول داشتم و به تلویزیون می‌دادم تا بین کار شما آگهی پخش نکند.

مخلص و کوچک شما
پرویز پرستویی

سریال «برادر جان» هر شب ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه سیما در حال پخش است.

در خلاصه داستان سریال «برادر جان» آمده است: برادری، برابری و جان‌فشانی سه برادر که زبان‌زد است و خدا و خلق از آن‌ها در آسایش، به ناگه دچار حادثه‌ای می‌شود که نامش حق‌الناس است.

بازیگران این سریال عبارتند از علی نصیریان، حسن پورشیرازی، ‌آفرین‌ عبیسی، حسام منظور، کامران تفتی، نسیم ادبی، سعید چنگیزیان، سجاد افشاریان، جلیل فرجاد، شیوا ابراهیمی، مارال فرجاد، ندا جبرائیلی، آرش فلاحت‌پیشه، فتح‌الله تاج‌تهرانی، محبوبه صادقی، علی آهنج و با حضور لعیا زنگنه.

سایر عوامل این پروژه عبارتند از مدیر تصویر‌برداری: جمال شمس، مدیرتولید: آرش زینال خیری، مدیر برنامه‌ریزی: حسین دیردار، تدوین: سودابه سعید‌نیا، دستیار اول کارگردان: داوود بابایی، صدابردار: محمد شیوندی، صداگذاری: امین شریفی و بابک شکیبا، طراح گریم: کامران خلج، طراح صحنه: جعفر محمد‌شاهی، طراح لباس: سوسن نوروزی، عکاس: مهدی حیدری و مهدی بردبار مشاور رسانه: ملیکا راد و مجری طرح مؤسسه فرهنگی، هنری وصف صبا.

منبع: فارس

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها