نماینده اهواز: هنوز اقدامات بنیاد مسکن برای سیل‌زدگان شروع نشده است

نماینده مردم اهواز در مجلس ضمن تشریح آخرین وضعیت سیل‌زدگان این منطقه گفت: هنوز اقدامات بنیاد مسکن که قرار بود هر چه سریع‌تر شروع شود- شروع نشده است.

نماینده اهواز: هنوز اقدامات بنیاد مسکن برای سیل‌زدگان شروع نشده است

علی ساری با بیان اینکه «روز پنجشنبه بعد از ظهر از حوزه انتخابیه بازدید کردم» گفت: اکثر روستاها از آب تخلیه شده است. سیل‌زدگان به مناطق خود برگشته‌اند ولی با خانه‌هایی مواجه شده‌اند که به شدت آسیب دیده است. هنوز اقدامات بنیاد مسکن -که قرار بود هر چه سریع‌تر شروع شود- شروع نشده است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: به دلیل اینکه یک ماه و نیم از شروع حادثه گذشته است، خدمات هلال احمر و سایر ارگان‌ها قطع شده است. در واقع مردم با یک صحنه دو سویه مواجه شده‌اند. از یک طرف خانه‌هایشان تخریب شده است و از طرف دیگر خدماتی به آنها نمی‌رسد. دولت باید پاسخگو باشد یا برای مردم جا تهیه بکند. ما با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنیم و پیگیر حل آنها هستیم.

وی در مورد سایر مشکلاتی که سیل‌زدگان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: مردم بعد از بازگشت به مناطق زیست خودشان با مشکلات بهداشتی مثل مار، عقرب و… بعضی بیماری‌های پوستی مواجه شده‌اند. از دیگر مشکلات می‌توان به عدم پرداخت خسارات کشاورزان و آسیب دیدن معابر عمومی مثل جاده و پل اشاره کرد.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها