آغاز ساخت بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی بندرعباس تا یک ماه آینده

مؤسس بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی تخصصی و فوق تخصصی بندرعباس گفت: عملیات اجرایی ساخت بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی جنرال بندرعباس با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تا یک ماه آینده در بلوار راه‌آهن بندرعباس آغاز می‌شود.

آغاز ساخت بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی بندرعباس تا یک ماه آینده

دکتر محمد شکاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی جنرال بندرعباس با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تا یک ماه آینده در بلوار راه‌آهن بندرعباس آغاز می‌شود.

وی افزود: این مرکز درمانی مجهز با متراژ ۲۵ هزار مترمربع در ۸ طبقه طراحی و با اعتباری بالغ‌بر ۵۰۰ میلیارد تومان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ساخت و تجهیز خواهد شد.

دکتر شکاری با اشاره به اینکه عملیات ساخت این بیمارستان در دو فاز خواهد بود افزود: فاز نخست با گنجایش ۱۱۰ تخت تا دو سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ضمن تشکر از حمایت‌های دکتر فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: در جلسه‌ای که با حضور رئیس دانشگاه و گروه سرمایه‌گذاران این مرکز درمانی برگزار شد؛ دکتر فرشیدی ساخت این بیمارستان و همچنین همکاری بخش خصوصی با درمان استان در راستای افزایش تخت‌های بیمارستانی را بسیار مهم و ارزشمند دانست.

مؤسس بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی خصوصی بندرعباس عنوان کرد: بخش خصوصی نیز در کنار بخش دولتی و دانشگاهی با تمام توان در جهت ارائه خدمت به مردم استان است و متعهد هستیم در کمترین زمان ممکن فاز نخست این پروژه بزرگ درمانی را به بهره‌برداری برسانیم.

شکاری تصریح کرد: این مرکز درمانی مجهز با توجه به مجاورت با شهرک بزرگ مسکونی پیامبر اعظم (ص) و همچنین صنایع غرب بندرعباس خدمات درمانی مناسب و در دسترس را به ساکنین و همچنین کارکنان صنایع غرب بندرعباس ارائه خواهد کرد.

وی اضافه کرد: امیدواریم با راه‌اندازی این بیمارستان بخشی از مشکلات درمانی مردم شهر بندرعباس و همچنین اعزام بیماران به استان‌های هم‌جوار کاهش یابد.

شکاری با بیان اینکه در فاز بعدی، ساخت این بیمارستان تکمیل خواهد شد، خاطرنشان کرد: مرکز جامع سرطان، مرکز تصویرنگاری و مرکز بازتوانی سالمندان از دیگر بخش‌های مهم این بیمارستان است که در عملیات اجرایی فاز دوم بیمارستان راه‌اندازی خواهند شد.

مؤسس بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی جنرال بندرعباس خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم این مرکز درمانی، جذب بیماران ساکن در کشورهای حوزه خلیج‌فارس با نگاه تحقق توریسم سلامت در هرمزگان است، لذا به دنبال ساخت بیمارستانی مدرن با همه تخصص‌ها و تجهیزات پیشرفته درمانی هستیم تا نیاز بیماران داخل و خارج استان به درمان مناسب تأمین شود.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها