برانکو مثل پدر است و باشگاه باید او را حفظ کند

شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت که دوست دارد چند سال دیگر در تیمش بماند.

برانکو مثل پدر است و باشگاه باید او را حفظ کند

شجاع خلیل‌زاده درباره سومین قهرمانی پرسپولیس و دومین قهرمانی او با سرخپوشان در لیگ برتر اظهار داشت: این دوزادهمین قهرمانی من بود، چون همیشه قلبم با پرسپولیس است. در زمین افتضاح، بازی سخت و شرایطی که هواداران می‌دانند، پیروز شدیم. در شرایطی که خیلی چیزها علیه ما بود، توانستیم قهرمان شویم.
وی افزود: امیدوارم اگر اتفاقاتی پیش نیاید، در جام حذفی قهرمان شویم و هواداران مثل سال قبل خوشحال شوند. امیدوارم پرسپولیس هر سال قهرمان شود و هواداران میلیونی شاد شوند، چرا که آنها را دوست داریم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بحث تمدید قراردادش با این تیم تصریح کرد: فردا به باشگاه می‌روم و امیدوارم اگر هواداران پرسپولیس دوست‌مان داشته باشند، می‌خواهیم چند سال در این تیم بمانم. اگر ما را بیرون نکنند، فعلا اینجا هستیم.

خلیل‌زاده در رابطه با آینده پرسپولیس برای فصل آینده عنوان کرد: اولین موضوع مهم این است که باشگاه، برانکو را حفظ کند. اگر بخواهیم موفقیت بیشتر بخواهیم، یک نفر بزرگ‌تر باید بالا سر تیم باشد. برانکو مثل پدر برای ما بوده است. تیم خوبی داشتیم، یکدل بودیم و همه با هم روراست هستیم. امیدوارم پرسپولیس که به جایگاه اصلی‌اش رسیده، همین روند را ادامه دهد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها