رضاییان: پرسپولیس برای مساوی به جم آمده بود/ اعتصاب‌ها در نیم فصل دوم به ما ضربه زد

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت: پرسپولیس برای کسب یک امتیاز به زمین آمده بود.

رضاییان: پرسپولیس برای مساوی به جم آمده بود/ اعتصاب‌ها در نیم فصل دوم به ما ضربه زد

بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم درباره شکست یک بر صفر این تیم مقابل پرسپولیس گفت: بازیکنان ما خیلی خوب فوتبال بازی کردند، اما روی یک اتفاق گل خوردیم. این برد و قهرمانی مبارک پرسپولیسی‌ها باشد.

وی افزود: حضور این تماشاگران و این جو در ورزشگاه و این شور و شوق برای فوتبال خوب بود. سعی کردیم میزبانی خوبی انجام دهیم و فوتبال خوبی بازی کردیم. پرسپولیس امتیازات را از قبل جمع کرده بود و امروز هم سه امتیاز را گرفت.

مدیرعامل پارس جنوبی جم ادامه داد: متاسفم برای آن کسانی که باب کردند که قرار است کاری انجام دهیم. ما امروز فوتبال خودمان را بازی کردیم. بازی دست ما بود و پرسپولیس برای مساوی آماده بود، اما روی یک اتفاق گل خوردیم و باختیم.

رضاییان عنوان کرد: در اول نیم فصل اول امتیازات زیادی گرفتیم، ولی اعتصاب‌ها در نیم فصل دوم به تیم ضربه زد. در نیم فصل اول ششم شدیم و در نیم فصل دوم در رده دوازدهم قرار گرفتیم.

وی درباره همکاری یا عدم همکاری با مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی گفت: باید ببینیم برنامه چیست و چه تصمیمی گرفته می‌شود.

مدیرعامل پارس جنوبی جم در پاسخ به این سوال که آیا این تیم با بودجه کنونی می‌تواند بزهم در لیگ برتر باقی بماند؟ گفت: اصلاً. فوتبال کشور دچار مشکلات مالی شده و این شرایط برای همه تیم‌ها نگران کننده است. شما استقلال را دیدید تا 12 ظهر کسی به اردو نرفته بود. شرایط خوب نیست و تا وقتی فوتبال حقش را نگیرد، همین است.

رضاییان خاطرنشان کرد: باشگاه ما مشکل مالی دارد، چون دولتی است و طبق مصوبه مجلس دیگر نمی‌تواند پول بگیرد. امیدوارم شرایط در ادامه اینگونه نباشد و حمایت‌های خوبی شود. همچنین امیدوارم در فضای همدلی کمک شود و این شادی را از مردم نگیریم.

منبع: تسنیم

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها