قدیری: آقای زیباکلام! به‌جای گرفتن ژست اپوزوسیون پاسخگوی عملکرد دولت‌تان باشید

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: این رسم دیرینه رؤسای جمهور است که پس از انتخابات، کم کاری و بی‌کفایتی خود را پشت ادعای دروغ نداشتن اختیار مخفی می‌کنند.

قدیری: آقای زیباکلام! به‌جای گرفتن ژست اپوزوسیون پاسخگوی عملکرد دولت‌تان باشید

نشست «دهه پنجم انقلاب، فرصت‌ها و چالش‌ها» با حضور صادق زیباکلام استاد دانشگاه تهران و احمد قدیری کارشناس مسائل سیاسی و دکترای حقوق بین‌الملل دانشگاه علامه برگزار شد.

* مخفی‌کردن بی‌کفایتی پشت ادعای نداشتن اختیار رسم دیرینه رؤسای جمهور است

احمد قدیری در این مناظره با خطاب قرار دادن صادق زیباکلام گفت: گرفتن ژست اپوزوسیون ممنوع! شما باید پاسخگوی عملکرد دولت‌تان باشید.

وی ادامه داد: هر جا مدیریت جهادی و انقلابی حاکم بوده کشور پیشرفت داشته و هرجا مدیران لیبرال و غربگرا برسرکار بوده‌اند کشور یا درجا زده و یا پسرفت داشته است.

قدیری در پاسخ زیباکلام در خصوص تفاوت وضعیت کره جنوبی نسبت به ایران بیان داشت: وقتی در کره خبر سوء استفاده یکی از نزدیکان رئیس جمهور منتشر می شود، مردم و نخبگان خواهان استعفای وی می‌شوند، اما اینجا متاسفانه برخی اساتید و هواداران مسؤلین در هر شرایطی از دولت و تخلفات آن سرسختانه دفاع می‌کنند.

وی در پاسخ به ادعای عدم اختیار دولت و رئیس جمهور برای تحقق اهدافش گفت: این رسم دیرینه رؤسای جمهور است که وقتی می‌خواهند وعده دهند، اختیاراتی در حد خدایی برای خود فرض می‌کنند و افکار عمومی را فریب می‌دهند اما پس از انتخاب، کم کاری و بی‌کفایتی خود را پشت ادعای دروغ نداشتن اختیار مخفی می‌کنند.

قدیری در پاسخ به زیباکلام درباره تحقق اهداف انقلاب گفت: تحقق اهداف نسبی است و باید از نگاه صفر و صدی پرهیز کرد.


زیباکلام هم در این نشست با بیان اینکه اهداف انقلاب محقق نشده، گفت: شورای نگهبان اختیار انتخاب را مردم می‌گیرد.

قدیری در پاسخ به این موضوه گفت: اولا در کدام یک از کشورهای اروپایی یا آمریکا هرکس می‌تواند بدون ضابطه وارد رقابت‌های انتخاباتی شود؟ ثانیا چه کسی مدنظر شما است که بخواهید نام ببرید و ادعا کنید که اگر او می‌آمد و تأیید می‌شد امروز عمل کرد خوبی از خود نشان می‌داد؟

منبع: فارس

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    در طول چهل سال گذشته ، متاسفانه همواره زیباکلام ها، به زیبائی تمام ، سربازی تمام عیار برای اردوگاه لیبرالها و غرب گراها بوده و خواهند بود

  • حامد
    0

    اولا رئیس جمهوربااختیارات ریاست جمهوری درقانون اساسی آشنا بوده وکاندید شده اگر اختیارات کافی نبود بیجا کردی آمدی وملت رابابی کفایتی به روز سیاه نشاندی دوما صادق خان نخود هرآشی است اگرحرف نزند می گویند لال تشریف دارد بی سوادترین استادهمین شخص است هرروزهم یک ژست می گیرد یک روز اصلاطلب یک روز مخالف نظام ویک روزهم نوکر شبکه من وتو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها