ویدئوی ۱۲ ساعته آزمایش مقاومت دوربین OnePlus 7 Pro منتشر شد! +فیلم

شرکت وان پلاس با انتشار ۲ ویدئو از آزمایش‌های مقاومت دوربین گوشی OnePlus 7 Pro خیال کاربران را از قدرت بدنه آن راحت کرد.

ویدئوی ۱۲ ساعته آزمایش مقاومت دوربین OnePlus 7 Pro منتشر شد! +فیلم

سرانجام گوشی وان پلاس ۷ پرو به طور رسمی رونمایی شد. اون گوشی دارای یک دوربین سلفی است که از مکانیزم کشوییاستفاده می‌کند. این بدان معنا است که دوربین سلفی این دستگاه از درون بدنه آن هر وقت که بخواهید خارج می‌شود. به همین دلیل صفحه نمایش این گوشی بدون هیچ بریدگی و بخش اضافه‌ای در اختیار کاربر قرار دارد. خوشبختانه این شرکت به نظر کاربرانش گوش فرا داد و به جای استفاده از یک دوربین دوم بزرگ از لنز زوم ۳ برابر تله فوتو و یک لنز واید انگل استفاده کرد.

وجود یک دوربین سه‌گانه در پشت و یک دوربین سلفی با مکانیزم کشویی که هر وقت کاربر اراده کند ظاهر می‌شود این گوشی را به یک رقیب توانمند برای هم سطحان خود تبدیل می‌کند. در واقع می‌توان گفت این دستگاه یکی از بهترین گوشی‌هایی است که شرکت وان پلاس تا به اکنون تولید کرده است.

اما دوام این مکانیزم در وان پلاس ۷ پرو چقدر است؟ برای نشان دادن این مسئله شرکت سازنده ویدئویی را در یوتیوب آپلود کرده که در آن ۳۰۰۰۰۰ بار دوربین سلفی این گوشی باز و بسته می‌شود.

در ادامه چند تصویر از این ویدئو را مشاهده می‌کنید:

البته این تنها تست مقاومت دوربین این گوشی نخواهد بود. اگر گوشی شما هنگام گرفتن سلفی از دستتان به زمین بیفتد چه اتفاقی برای آن رخ خواهد داد. باید بگوییم که گوشی سریعا متوجه افتادن می‌شود و در کسری از ثانیه دوربین را به درون بدنه باز می‌گرداند.

البته یک آزمایش دیگر نیز برای نشان دادن مقاومت دوربین کشویی این دستگاه انجام شده است. در آن دوربین را به یک بلوک سیمانی متصل کرده‌اند و به وسیله آن بلوک را بلند می‌کنند. شما باید بعد از دیدن این ویدئو به دوام فیزیکی دوربین این گوشی ایمان بیاورید.

در ادامه این ویدئو را مشاهده می‌کنید:

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها