اگر خرد داشته باشیم باید دشمن خود را بشناسیم/ آزموده را آزمودن خطاست

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر وجدان و خرد داشته باشیم باید دشمنان را بشناسیم چراکه آزموده را آزمودن خطاست.

اگر خرد داشته باشیم باید دشمن خود را بشناسیم/ آزموده را آزمودن خطاست

حجت الاسلام سیدرضا اکرمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با ، در مورد بیانات اخیر رهبری مبنی بر اینکه مذاکره با آمریکا سم است، گفت: ما در طول چهل سال پیروزی انقلاب، اگر وجدان، خرد و تجربه داشته باشیم باید دشمنان خود را شناخته باشیم و کاری به قبل انقلاب که تمام مسئولان برده و سرسپرده بیگانگان بودند، نداشته باشیم.

وی افزود: در این چهل سال مشخص که آمریکا اخلاق، قانون و وجدان نداشته و به جوامع بین الملل کاری ندارد، ترامپ فقط باج گیری، تجارت و پول را مدنظر دارد، به نظر من آزموده را آزمودن خطاست.

حجت الاسلام اکرمی با بیان اینکه ایران دشمن خود را شناخته است ادامه داد: در قرآن آمده که دشمنان بدون توقف با شما می‌جنگند تا شما را از دین و اخلاق جدا کنند، حالا که دشمن را به خوبی شناختیم باید این شناخت و آگاه سازی را به دیگران هم منتقل کنیم.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: در قرآن آمده است که باید در مقابل دشمن قدرتمندانه آمده باشید تا اگر دشمن در اندیشه نقشه‌های پلید بود با آن مقابله کنیم.

وی با اشاره به بیانات رهبری افزود: مقام معظم رهبری تنها مسئله آمریکا را مطرح نکردند، بنده تمانا دارم نخبگان به تمامی ابعاد بیانات رهبری توجه داشته باشند، یکی از آن‌ها بیماری‌های اقتصادی است.

اکرمی تصریح کرد: ما به جای اینکه انقدر به مذاکره با آمریکا توجه کنیم، باید به مذاکره با خودمان توجه کنیم؛ به چه دلیل انقدر با خودمان بی اعتماد و بی اعتنا شدیم؟ هر کسی که ایران، اسلام و جمهوری اسلامی را قبول دارند باید به دور هم جمع شده و در کنار هم به خود کفایی برسند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که ما می‌توانیم غنی سازی را ۲۰ درصد برسانیم به چه دلیل نمی‌توانیم تلفن همراه بسازیم؟ ما باید به یکدیگر اعتماد و به وظایف خود عمل کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها