مردم فلسطین به هیچ عنوان قرارداد قرن را قبول نمی‌کنند/ هر لحظه ممکن است انتفاضه انجام شود

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: قرارداد قرن از سوی همه گروه‌های فلسطینی رد شده و مردم آن را قبول نمی‌کنند.

مردم فلسطین به هیچ عنوان قرارداد قرن را قبول نمی‌کنند/ هر لحظه ممکن است انتفاضه انجام شود

ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، با اشاره به دلیل کوتاه شدن مدت حملات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، گفت: قطعا قدرت مقاومت بشتر شده و سلاح‌هایش هم پیشرفته‌تر شده است، هرچند عوامل دیگری هم وجود دارد ازجمله اینکه رژیم صهیونیستی در حملاتی که انجام داده، اما نتیجه‌ای نگرفته و پیروزی به دست نیاورده است.

وی افزود: البته نیرو‌های مقاومت نباید به این مغرور شوند و نباید به این مسئله فکر کنند که دشمن با این اقدامات محدود می‌شود.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران تصریح کرد: غزه مشکل بزرگی برای رژیم صهیونیستی است و ممکن است با وجود حمایت آمریکا کشور‌های عربی و بین‌المللی هر لحظه وارد یک جنگ بزرگ، طولانی و ویرانگر با غزه شود.

ابوشریف در پاسخ به این سوال که فلسطین آیا معامله قرن را می‌پذیرد، اظهار کرد: قرارداد قرن از سوی همه گروه‌های فلسطینی رد شده است و مردم هم به هیچ عنوان این مهم را قبول نمی‌کنند، حتی کسانی همچون محمود عباس که وارد مذاکره با رژیم صهیونیستی شده اند آن را قبول ندارند و می‌خواهند که کشور فلسطینی در بخشی از مناطق اشغالی فلسطین تشکیل شود، خود مختاری بدون ارتش و پلیس را قبول نمی‌کنند.

وی تاکید کرد: هر لحظه ممکن است انتفاضه انجام شود، طی دو روز گذشته در کرانه باختری آقای گلین باره با سران امنیتی رژیم صهیونیستی دیدار داشته است و بر انجام انتفاضه در کرانه باختری تاکید کرده و خطر آن را زیاد دانستند، لذا در تلاش هستند تا با دادن پول و تسهیلات مانع از وقوع آن شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها