سامسونگ ایرادات گلکسی فولد را برطرف کرد؛ عرضه مجدد از ماه آینده

پس از گزارش های مکرر خرابی گلکسی فولد توسط کاربران و جمع آوری این محصول از بازار توسط سامسونگ، شرکت کره ای بی وقفه روی مشکلات موجود کار کرده و حالا از پایان اصلاح گوشی تاشوی خود خبر می دهد.

سامسونگ ایرادات گلکسی فولد را برطرف کرد؛ عرضه مجدد از ماه آینده

بر اساس گزارش سامسونگ، این شرکت توانسته هر دو مشکل اصلی گلکسی فولد شامل نفوذ گرد و غبار به داخل لولا و زیر نمایشگر (که منجر به بروز آسیب های جدی می شود) و همچنین موضوع دور انداختن لایه محافظ پلاستیکی توسط کاربران (که منجر به شکستگی نمایشگر تلفن هوشمند می شد) شده است.

سامسونگ برای حل مشکل نفوذ گرد و غبار به داخل لولا، فاصله میان قطعات متحرک این بخش را کاهش داده که احتمال عبور ذرات خارجی را کاهش می دهد. البته این اصلاح قادر نیست مشکلات موجود را به طور کامل رفع کند اما در مجموع می تواند آمار خرابی ها را کاهش دهد.

سامسونگ فاصله میان قطعات متحرک لولا را کاهش داده است
درباره پوشش پلاستیکی نیز حالا سامسونگ این روکش را اندکی بزرگتر تولید کرده و حاشیه های آن را در بدنه گوشی فرو برده است. بدین ترتیب کاربران در وهله اول اشتباهاً پوشش مذکور را جدا نخواهند کرد و از آنجایی که ظاهر آن با دستگاه یکپارچه شده، کمتر به فکر دور انداختن روکش نمایشگر خواهند افتاد.


علاوه بر این، شرکت کره ای حالا داخل جعبه یک نوشته هشدار بزرگ نیز قرار داده که به کاربر می گوید در صورت جدا کردن پوشش پلاستیکی صفحه، آسیب های جبران ناپذیری به گوشی 1980 دلاری وی وارد خواهد شد.

لازم به ذکر است که سامسونگ مسلماً در نسخه بعدی تلفن هوشمند تاشوی خود مکانیزم متفاوتی برای لولا در نظر می گیرد؛ چرا که در حال حاضر اشکالات به وجود آمده برای گلکسی فولد به عنوان یک گوشی 2000 دلاری لوکس قابل قبول نیستند.

گفتنی است نسخه های ارتقا یافته گوشی تاشوی سامسونگ در حال گذراندن تست های مختلف توسط اپراتورهای کره ای هستند و از ماه آینده ابتدا در این کشور به دست مشتریان خواهد رسید.

منبع: دیجیاتو

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها