باید همواره در میان مردم و مسئولین انسجام و اتحاد برقرار باشد

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مسائل بین‌المللی باید همواره در میان مردم و مسئولین انسجام و اتحاد برقرار باشد و فارغ از نگاه‌های سیاسی در راستای اعتلای کشور و استان تلاش کنیم.

باید همواره در میان مردم و مسئولین انسجام و اتحاد برقرار باشد

خدیجه ربیعی در دیدار مسئولان و کارگزاران چهارمحال و بختیاری با نماینده ولی فقیه در استان، با اشاره به پیگیری مشکلات استان در وزارتخانه‌ها، گفت: تسهیلات خوبی در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استان طی جلسه اخیر تصویب شد.

وی آب را یکی از مسائل مهم استان خواند و افزود: در همین راستا اعتبار خوبی برای پروژه آبرسانی بن-بروجن در سال جاری پیش‌بینی شده است و با توجه به تأکیدات وزیر نیرو این پروژه تا سال 99 به بهره‌برداری می‌رسد.

وی جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی را لازمه رفع مشکلات ترانزیتی استان از جمله هوایی و جاده‌ای دانست و اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی اعتبارات خوبی برای این حوزه در بودجه سال جاری و جلسات متعدد با وزیر راه و شهرسازی شاهد پیشرفت خوبی در حوزه راه‌ها خواهیم بود.

نماینده مردم بروجن در مجلس گردشگری را از حوزه‌های مغفول مانده استان چهارمحال و بختیاری برشمرد و ادامه داد: گردشگری با توجه به ظرفیت‌ها و منابع استان می‌تواند در توسعه استان بسیار اثرگذار باشد که نیازمند توجه و اهتمام بیشتری است.

وی با اشاره به این‌که «سیل اخیر تلنگری بود تا به حوزه آبخیزداری توجه ویژه‌تری شود»، خاطرنشان کرد: امید است با برنامه‌ریزی و افزایش اعتبارات شاهد ارتقای حوزه آبخیزداری استان باشیم. با توجه به مسائل بین‌المللی باید همواره در میان مردم و مسئولین انسجام و اتحاد برقرار باشد و فارغ از نگاه‌های سیاسی در راستای اعتلای کشور و استان تلاش کنیم.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها