کدام اصولگرایان پشت سر روحانی نماز خواندند؟

در دیدار حسن روحانی با جمعی از فعالان سیاسی برخی از چهره‌های اصولگرا پشت سر وی نماز خواندند.

کدام اصولگرایان پشت سر روحانی نماز خواندند؟

به گزارش خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری ، حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان شامگاه شنبه ۲۱ اردیبهشت با جمعی از فعالان سیاسی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

در این دیدار که با حضور چهره‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب برگزار شد افرادی از جمله غلامعلی حدادعادل عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، بهزاد نبوی وزیر دولت موسوی، محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری، علی شکوری‌راد دبیرکل احزاب اتحاد ملت ایران، احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، غلامرضا مصباحی‌مقدم عضو جامعه روحانیت مبارز، الیاس حضرتی قائم مقام حزب اعتماد ملی، سیدرضا تقوی عضو جامعه روحانیت مبارز، محمد عطریانفر عضو حزب کارگزاران سازندگی، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی و علی یونسی دستیار رئیس جمهور در امور اقلیت‌ها حضور داشتند.

روحانی در این دیدار ضمن تشریح وضعیت کشور در مقطع فعلی تاکید کرد: «تسلیم شدن با فرهنگ و دین ما سازگار نیست و مردم آن را نمی‌پذیرند، لذا نباید تسلیم بشویم و باید راه‌حل ها را پیدا کنیم و در این زمینه البته مهم است که چه مقدار از راه‌حل‌ها در اختیار دولت قرار دارد.»

روحانی همچنین در این دیدار در ادامه صحبت‌های خود درباره اختیار دولتش به "حوزه‌های مورد سئوال" خارجی، فرهنگ و فضای مجازی هم اشاره کرد و گفت که "باید ببینیم که دولت چقدر در این حوزه‌ها اختیار دارد".

فعالین سیاسی از جناح‌های مختلف نیز در جریان این دیدار اظهارات متعددی را مطرح کردند.

حضرتی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به انتقادهایی که درباره محدودیت‌ها برای برخی هنرمندان مطرح می‌شود، گفت: «چرا نظام در قبال یکی از هنرمندانش مانند استاد شجریان (حتی اگر خطایی هم انجام داده) نمی‌تواند با عزت و گذشت رفتار کند. گذشت نسبت به یک هنرمند ملی برای مردم پیام‌های مثبت بسیاری دارد.»

مدیرمسئول روزنامه اعتماد در ادامه صحبت‌های خود ضمن اشاره به مشکلاتی مانند ماجرای حصر و ممنوع‌التصویری سیدمحمد خاتمی، ضرورت عفو عمومی زندانیان سیاسی را هم مطرح کرد.

غلامرضا مصباحی‌مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز هم در نشست با روحانی گفت که مشکلات مردم در شرایط فعلی برگزاری کنسرت، ورود زنان به استادیوم و یا مسائلی از این قبیل نیست، بلکه مسئله اصلی کشور وجود نقدینگی تخریب‌گر است.

احمد توکلی، فعال سیاسی اصولگرا هم در این نشست گفت که هیچ وقت به این اندازه بین مردم و حکومت بی‌اعتمادی نبوده است.

علی شکوری‌راد، دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران درباره مذاکره با ترامپ اظهار نظر کرد و تاکید کرد که مردم نگران بروز جنگ هستند و بر همین اساس باید با مردم صحبت کرد. او افزود: «ما نمی‌گوییم که با ترامپ مذاکره کنیم اما باید این مشکل و مسئله حل شود.»

غلامعلی حدادعادل، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هم گفت که مشکلات امروز مردم، بیکاری، معیشت، رکود، اشتغال و تورم است نه ورود زنان به استادیوم‌ها و جلوگیری از برگزاری کنسرت یک خواننده.

فیاض زاهد، فعال سیاسی اصلاح‌طلب هم در ارتباط با مذاکره با آمریکا خواست که "موضوع مذاکره با عزت و مصلحت" در دستورکار قرار گیرد. او در ادامه صحبت‌های خود گفت: «باید با حساسیت به کلمات کلیدی بکار گرفته شده توسط اطرافیان ترامپ دقت کرد و این جملات و کلمات را دنبال کنیم تا مشخص شود آنان دنبال چه چیزی هستند.»

روحانی پس از شنیدن صحبت‌ها و نظرات فعالان سیاسی گفت: «هیچ زمانی در طول ۴۰ سال گذشته از امروز سخت‌تر نبوده است ما باید راه‌حلی پیدا کنیم تا از این بحران‌ها عبور کنیم.»

در پایان این نشست نماز جماعتی به امامت حسن روحانی برگزار شد که اقتدا کردن چهره‌هایی اصولگرایی چون غلامعلی حدادعادل، غلامرضا مصباحی مقدم، سیدرضا تقوی، حسین مظفر، عبدالحسین روح‌الامینی، حسن غفوری‌فرد‌ و صدر از جمله حواشی جالب این مراسم بود.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • بیچاره
    0

    اقتدا به روحانی یعنی اقتدا به عمروعاص کسانی که به وی اقتدا کردند بدتر از وی بوده این حرفها همه چرت است افطاری خوردند ۶۰۰ تا۷۰۰ میلیون هم فاکتورجیب ملتی شد که خرما هم نمی توانند بخورند

  • ناشناس
    0

    اختلاس و دزدی ، ربا و فساد ، فهشا و فقر ، نبود مدیریت کارآمد ، رانت خواری و رشوه و کلی از این فساد ها همه توی دولت آقای روحانی اتفاق افتاده . یکی نیست بگه به جای رنگ کردن ریشت کمی به فکر اداره امور توسط وزیرای دزدت باش.

  • رضا دو
    0

    اولا این پیگیری که کی پشت سر کی نماز خوانده، نوعی از تفتیش عقاید می باشد. دوم: برای هر کدام از ما پیش می آید که کسی را قبول نداریم ولی ظاهرا نماز پشت سرش می خوانیم و بعد اعاده می کنیم

  • احمدیزدی
    0

    مگربرای اختلاس چپاول غارت بیت المال بین اصول گراواصلاح طلب فرق داشته یادارد مگرمدیریت پیروفرتوت بایک مشت اطرافیان تازه بدوران رسیده می‌توان تفاوت بین آنها قایل شدبعبارت ساده ‌عامیانه دهات ما سگ زردبرادرشغال است

  • احمدیزدی
    0

    مگربرای اختلاس چپاول غارت بیت المال بین اصول گراواصلاح طلب فرق داشته یادارد مگرمدیریت پیروفرتوت بایک مشت اطرافیان تازه بدوران رسیده می‌توان تفاوت بین آنها قایل شدبعبارت ساده ‌عامیانه دهات ما سگ زردبرادرشغال است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "مهمترین افشاگری سال" کدام افشاگری بود؟