اختلاف معنادار تورم در لرستان؛ کمیته کارشناسی بررسی دلایل تورم تشکیل می‌شود

استاندار لرستان گفت: با توجه به اختلاف معنی‌داری که در بحث تورم با استان‌های مشابه خود داریم، کمیته کارشناسی بررسی دلایل تورم لرستان تشکیل می‌شود.

اختلاف معنادار تورم در لرستان؛ کمیته کارشناسی بررسی دلایل تورم تشکیل می‌شود

سید موسی خادمی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان بابیان اینکه خساراتی که سیل اخیر به واحدهای تولیدی و صنعتی استان وارد کرده مشکلاتی به وجود آورده و تسهیلات در نظر گرفته‌شده برای آن‌ها کافی نیست اظهار داشت: روز شنبه جلسه‌ای در شورای معاونین وزارت صنعت، معدن و تجارت تشکیل می‌شود که خواسته‌های آنان را جمع‌بندی و در آنجا مطرح می‌کنیم تا به تولیدکنندگان و صنعت‌گران آسیب‌دیده کمک شود.

وی افزود: اصلاح قانون ارزش‌افزوده از موارد مهم و اثرگذار در بحث عمران شهری و سایر موارد است که قرار شد با کمک نمایندگان مجلس در این اصلاح قانون به نفع استان‌های کمتر توسعه‌یافته مشارکت و پیگیری کنیم تا بتوانیم به نتیجه مطلوبی برسیم.

استاندار لرستان بر لزوم مشارکت واحدهای تولیدی در موضوع بازسازی خسارات ناشی از سیل اشاره و تصریح کرد: این حادثه علی‌رغم همه تهدید‌ها و خساراتی که برای استان داشته فرصت‌هایی مانند مشارکت واحدهای تولیدی در بازسازی و رفع نیازهای درون استان ایجاد می‌کند که درنهایت به رونق و ایجاد اشتغال و بالا بردن سطح تولید منجر می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به اختلاف معنی‌داری که در بحث تورم با استان‌های مشابه خودداریم قرار است کمیته کارشناسی تشکیل شود و پس از بررسی دلایل این مشکلات، اگر مربوط به استان است آن‌ها را رفع کنیم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    ورشکستگی بانکها اصلا معنا ندارد راههای دزدی اند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها