روایت ابطحی در احوال‌پرسی با مقام معظم رهبری در حاشیه دیدار کارگزاران نظام

رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات با اشاره به حضور در جلسه دیدار نوروزی کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری، گفت: بعد از سالها به لطف یکی از اعضای دفتر ایشان رفتم جلو و از نزدیک سلام و احوالپرسی کردم و ایشان به‌رسم قدیم ابراز لطف کردند.

روایت ابطحی در احوال‌پرسی با مقام معظم رهبری در حاشیه دیدار کارگزاران نظام

حجت‌الاسلام سید محمدعلی ابطحی رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات با اشاره به حضور در جلسه دیدار نوروزی کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری، گفت: دیدار رمضانی رهبری معظم با مسئولان نظام و دست‌اندرکاران حکومت، امسال در شرایط پر هیاهو و در اوج رجزخوانی آمریکا و توجه همه دنیا به ایران بسیار مهم بود.


وی افزود: اعلام تصمیمات نظام در مورد مسائل اقتصادی به خصوص بخش پایانی آن‌که در مورد آمریکا وعدم مذاکره و نبود جنگ اعلام نظر کردند در این وضعِ سخت می‌تواند در داخل و خارج تکلیف همه را روشن کند و از سردرگمی و بلا تکلیفی و انتظار وترس بیرون آورد.
ابطحی همچنین گفت: من امسال از دعوت به این جلسه خوشحال‌تر از دفعات پیش بودم تا روشن شود در برابر تهدیدات سنگین دشمنان ایران پشت سر رهبر کشورم هستم و از هیاهوی خشونت آفرین و جنگی ضد ایرانی آمریکا وترامپ و هم‌پیمانان منطقه‌ای شان نفرت دارم. بعد از سالها به لطف یکی از اعضای دفتر ایشان رفتم جلو و از نزدیک سلام و احوالپرسی کردم و ایشان به‌رسم قدیم ابراز لطف کردند.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها