فوت 2 نفر در حادثه واژگونی امشب سمند

در کردکوی ساعاتی پیش بر اثر واژگونی سمند در محور قدیم گرگان به کردکوی سه نفر مجروح شده که دو نفر به دلیل سطح هوشیاری پایین به کما رفته و پس از ساعاتی در بیمارستان پنج آذر گرگان جان باختند.

فوت 2 نفر در حادثه واژگونی امشب سمند

علیرضا کمالغریبی امشب اظهار کرد: ساعت 21 و 19 دقیقه در پی تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی 115 استان، موضوع واژگونی یک دستگاه سمند در محور قدیم گرگان به کردکوی در محدوده روستای ایلوار گزارش شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم‌های فوریت پزشکی اورژانس و امداد و نجات هلال احمر به محل اعزام شدند که مشخص شد در این حادثه سه نفر دچار جراحات و صدمات شدید شدند.

سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی گلستان تصریح کرد: متاسفانه سطح هوشیاری دو نفر از مصدومان به شدت پایین بوده که باعث شد این دو مصدوم به کما بروند و مصدوم سوم با تروما و شکستی‌های شدید به بیمارستان پنج آذر منتقل شدند.

کمالغریبی گفت: تلاش‌ها و اقدامات لازم برای احیا مصدومان در محل توسط تکنسین‌های اورژانس در محل حادثه انجام و سه حادثه دیده برای ادامه روند درمان بلافاصله به بیمارستان پنج آذر گرگان منتقل شدند.

گفتنی است، پیگیری خبرنگار در گرگان از دانشگاه علوم پزشکی مشخص شد این دو فرد مجروح که در کما بودند با وجود تلاش پزشکان به دلیل شدت جراحات و صدمات وارده جان خود را از دست دادند.

منبع: فارس

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها