کشف هروئین پودری از کفش یک تبعه خارجی در خراسان رضوی

جانشین فرماندهی مرزباني خراسان رضوي از کشف مواد افیونی در مرزهای این استان خبر داد و گفت: مرزبانان خراسان رضوی مقادیری هروئین پودری را که کفش یک تبعه افغان جاساز شده بود کشف کردند.

کشف هروئین پودری از کفش یک تبعه خارجی در خراسان رضوی

حسین ابراهیمی اظهار کرد: مرزبانان این استان با درایت در ایست و بازرسی‌های مداوم انجام‌شده توانستند مقادیری مواد مخدر، که قاچاقچیان قصد واردکردن آن‌ها را به کشور داشتند کشف و عاملین را دستگیر کنند.

جانشین فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به هوشیاری مرزبانان در ایست و بازرسی‌های مرزی افزود: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان، مرزبانان این فرماندهی در پست و کنترل مراقبت مرزی دوغارون تایباد 726 گرم هروئین پودری از یک تبعه افغان که به طرز ماهرانه‌ای مواد را در کفش خود جاساز کرده بود کشف کردند.

وی یادآور شد: همچنین مرزبانان استان پس از مشکوک شدن به فردی دیگر و تجسس وسایل شخصی وی، موفق به کشف 3 کیلو و 300 گرم محلول آغشته به شیشه شدند و قاچاقچیان را پس از دستگیری راهی مراجع ذیصلاح کردند.

ابراهیمی با اشاره به تجسس دقیق مرزبانان در پست‌های کنترل و مراقبت مرزی ابراز کرد: حمل و قاچاق گرمی از مواد مخدر جرم محسوب شده و مرزبانان استان خراسان رضوی همواره با این سوداگران مرگ برخوردی قاطع و به‌دوراز هرگونه چشم‌پوشی خواهند داشت.

منبع: فارس

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها