عامل تیراندازی منجر به قتل در شوش در دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی شوش گفت: عامل تیراندازی منجر به قتل در این شهرستان در کمتر از ۷۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

عامل تیراندازی منجر به قتل در شوش در دام پلیس افتاد

سرهنگ حمید رضا بهاروند، فرمانده انتظامی شوش گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی با سلاح جنگی به سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری در محور "شوش-دزفول" که منجر به قتل یک نفر شده بود، بلافاصله ماموران پلیس تحقیق و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان داشت: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد که قاتل به وسیله سلاح جنگی به سوی خودروی مذکور تیراندازی کرده و که راننده به علت شدت جراحات وارده فوت کرده و سرنشین دیگر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

سرهنگ بهاروند اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شوش با انجام اقدامات تخصصی و بررسی آثار بجای مانده در کمتر از ۷۲ ساعت قاتل را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش در ادامه با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم سلاح بکار رفته در قتل نیز کشف شد، افزود: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرد.

این مقام ارشد انتظامی در خاتمه از مردم خواست تا هرگونه فعالیت مشکوک افراد قانون گریز و مخلان نظم و امنیت را با شماره تماس ۱۱۰ یا مراجعه به نزدیکترین پایگاه پلیس اطلاع دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها