واکنش باشگاه نفت مسجدسلیمان به اعتصاب استقلالی‌ها

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان به تمرین نکردن بازیکنان استقلال در آستانه بازی با سپیدرود رشت واکنش نشان داد.

واکنش باشگاه نفت مسجدسلیمان به اعتصاب استقلالی‌ها

مهران نصیریان دوست در خصوص اعتصاب بازیکنان استقلال در آستانه بازی با سپیدرود و اینکه نتیجه این بازی در سرنوشت نفت مسجدسلیمان برای ماندن یا سقوط تأثیرگذار است، گفت:‌ من چیزی در این باره نشنیده‌ام اما به هر حال تیم استقلال به دنبال کسب سهمیه آسیایی است و تیمی در سطح آبی‌پوشان که تراز اول به حساب می‌آید به دنبال کم‌کاری یا مسائلی از این دست نیست و به نظر من بحث تبانی در این خصوص وجود ندارد.

وی ادامه داد: از نظر فوتبالی تیم استقلال از سپیدرود سرتر است اما سپیدرود برای بقا می‌جنگد و استقلال به دنبال سهمیه آسیایی است. از طرف دیگر ما هم فردا با همه توان به مصاف ذوب‌آهن می‌رویم و امیدوارم هر تیمی که حقش است در لیگ برتر بماند. به نظر من در این شرایط بحث تبانی وجود ندارد و اگر استقلالی‌ها تمرین نکردند به دلیل مشکلات مالی بوده است.

نصیریان دوست در پاسخ به این سؤال که تمرین نکردن استقلالی‌ها در آستانه بازی با سپیدرود نگران‌کننده نیست، افزود: ما به این مسائل کاری نداریم و سعی می‌کنیم بازی خودمان را انجام دهیم. فردا فارغ از بازی تهران به دنبال کسب سه امتیاز خواهیم بود. استقلال و پرسپولیس نماد فوتبال ایران هستند و قطعاً آبی‌پوشان برای گرفتن سه امتیاز و کسب سهمیه آسیایی بازی خواهند کرد. در این شرایط بحث تبانی وجود نخواهد داشت.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها