روایت سرمربی آمیا از کیفیت پایین خط حمله با حضور قدوس و کوناته

کریستوف پلیسیه، سرمربی ۵۳ ساله آمیای فرانسه به تشریح شرایط تیمش در ۲ هفته باقی‌مانده به پایان فصل جاری لوشامپیونه فرانسه و خطر سقوط به دسته پایین‌تر پرداخت.

روایت سرمربی آمیا از کیفیت پایین خط حمله با حضور قدوس و کوناته

کریستوف پلیسیه در آستانه بازی حساس شنبه آینده برابر موناکو گفت: ماندن آمیا در لوشامپیونه بستگی به خودمان دارد و بازیکنانم هنرمندان این بازی خواهند بود. نمی‌دانیم قرار است چه اتفاق‌هایی رخ دهند اما به بازیکنان اعتماد کافی دارم و باید موج‌های منفی پشت‌ سرمان باشند. ما تا پایان مبارزه خواهیم کرد و می‌دانیم که پیروزی در یک بازی از 2 بازی آینده بسیار مهم است. آمیا مهیای هر 2 بازی می‌شود و به دنبال کسب موفقیت هستیم.

سرمربی آمیا درباره کیفیت پایین خط حمله تیمش در هفته‌های اخیر اظهار داشت: هم‌اکنون بنا به دلایلی با این مشکل مواجه هستیم اما نیاز است به گذشته نیز نگاهی بیندازید. برخی بازیکنان به تازگی دوران مصدمیت را پشت سر گذاشتند و نمی‌توانند حضور فعالی در طول تمرین‌های هفته داشته باشند. سامان قدوس مورد عمل جراحی قرار گرفت و چند هفته قبل به تمرین‌های گروهی بازگشت. موسی کوناته نیز مشکل زانویی دارد و صد در صد آماده نیست. این مسائل باعث می‌شوند تا نتوانیم در خط حمله کیفیت خوبی داشته باشیم. به مدت 4 ماه بدون مهاجم بازی کردیم و خیلی پیچیده بود. بدون توجه به این مشکلات نخستین بازی فینال آمیا برای ماندن در لوشامپیونه شنبه شب برابر تیم موناکو است. این بازی برای ما بسیار مهم خواهد بود.

منبع: تسنیم

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها