با هر گونه مغایرت اقدام دولت در صدور احکام با حکم قانونی در بودجه برخورد خواهیم کرد

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: حکم‌های جدید تا پایان اریبهشت ماه زده می شود و آن زمان مشخص می‌شود پرداختی‌ها چقدر است و به دقت اقدام دولت را زیر نظر و مبنا قرار می دهیم و در صورت هر گونه مغایرت اقدام دولت در صدور احکام با حکم قانونی در بودجه ورود کرده و سر سوزنی کوتاه نخواهیم آمد.

با هر گونه مغایرت اقدام دولت در صدور احکام با حکم قانونی در بودجه برخورد خواهیم کرد

محمدرضا پورابراهیمی درباره اعمال افزایش حقوق کارکنان دولت اظهار کرد: آنچه که در مصوبه صحن علنی مجلس داشتیم و تایید شورای نگهبان را دارد، مبنای ماست و اگر سازمان برنامه و بودجه کشور غیر از این مصوبه را عملیاتی کند، هم مجلس شورای اسلامی به عنوان نهادی که دولت باید پاسخگویی آن باشد و هم دیوان محاسبات به عنوان بازوی اجرایی مجلس در رسیدگی به این مسئله ورود پیدا خواهد کرد.

وی افزود: به دلیل اینکه معمولا در اردیبهشت ماه احکام جدید صادر و حقوق بر این اساس پرداخت می شود، منتظر هستیم افزایش حقوق عملیاتی شود.

پورابراهیمی تصریح کرد: ما براساس اقدام عملی دولت و نه اظهارنظر، موضوعات را پیگیری می کنیم و صدور احکام را به تفکیک دستگاه ها و موضوعات تعریف شده در قانون نسبت به تکلیف قانونی انطباق می دهیم و اگر عین آن باشد که دولت وظیفه‌اش را انجام داده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر این مسئله با مصوبه مجلس شورای اسلامی مغایرت داشته باشد، مجلس قطعا ورود می کند و مبنای بررسی ما برای گزارش درباره پرداخت حقوق و دستمزد گزارش رسیدگی خواهد بود.

وی افزود: دلیل این است که حکم های جدید تا پایان اریبهشت ماه زده می شود و آن زمان مشخص می شود پرداختی ها چقدر است و به دقت اقدام دولت را زیر نظر و مبنا قرار می دهیم و در صورت هر گونه مغایرت اقدام دولت درصدور احکام با حکم قانونی در بودجه ورود کرده و سر سوزنی کوتاه نخواهیم آمد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها