دلیل حملات به وزیر ارتباطات چیست؟/ نماینده رفسنجان توضیح داد

احمد انارکی محمدی گفت که «رویکرد وزیرارتباطات در خصوص موضوعات مختلف بسیار شایسته و مورد مقبول مردم است. کمتر وزیری را سراغ داریم که علیه دستگاه‌های زیر مجموعه خود موضع بگیرد و در موضوع حق الناس بدون ملاحظه عمل کند.»

دلیل حملات به وزیر ارتباطات چیست؟/ نماینده رفسنجان توضیح داد

احمد انارکی محمدی نماینده مردم در مجلس با انتقاد از هجمه‌هایی که به عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در توسعه ارتباطی روستایی می‌شود گفت: «افزایش امکانات ارتباطی در روستاها بهمراه امکانات بهداشتی، می‌تواند در ماندگاری روستائیان در روستاها و ایجاد اشتغال و رفاه کمک شایان توجهی داشته باشد. این عزیزان مردمان قانع و کم توقعی هستند و این وظیفه دولت هاست که در ایجاد حداقل امکانات برای روستائیان به هر بهانه‌ای تلاش نماید.»

وی در ادامه افزود: «زمانی که فردی امکانات ارتباطی مناسبی داشته باشد خود را در دهکده جهانی و یکپارچه می‌بیند و هوای پاک و صمیمیت محیط روستایی را به محیط پیچیده شهری ترجیح می‌دهد. در این حالت مهاجرت معکوس نیز شکل می‌گیرد و حاشیه نشینی و عوارض آن کمتر می‌شود. به نظر می‌رسد وزارت ارتباطات در گسترش فضای ارتباطی در روستاها موفق عمل کرده است.»

این نماینده مجلس با انتقاد از حملاتی که به وزارت ارتباطات درباره گستره و چگونگی امکانات ارتباطی می‌شود توضیح داد: «بی تردید برای توسعه روستایی امکانات زیادی نیاز است. گاه امکان توسعه همزمان همه روستاها مقدور نیست، بنابراین الویت بندی روستاها براساس جمعیت و ... عین عدالت محوری است و ضرورت دارد. بی تردید عدالت محوری و الویت بندی منصفانه با رویکرد گزینشی متفاوت است. در خصوص رویکرد گزینشی در توسعه ارتباطات گزارشی دیده نشده است و تا حدود زیادی با توجه به امکانات موجود توسعه همزمان صورت گرفته است.»

وی با اشاره به توجه به حق الناس در وزارت ارتباطات و رویه در پیش گرفته شده توسط آذری جهرمی وزیر ارتباطات گفت: «رویکرد وزیرارتباطات در خصوص موضوعات مختلف بسیار شایسته و مورد مقبول مردم است. کمتر وزیری را سراغ داریم که علیه دستگاه‌های زیر مجموعه خود موضع بگیرد و در موضوع حق الناس بدون ملاحظه عمل کند.»

انارکی با تقدیر از برخورد با حرام خواران و کسانیکه منافع رانتی شان قطع شده افزود: «مبارزه با شیوه‌های جدید قمار، بر طبق نظر مقام معظم رهبری و مراجع عالیقدربا همه توان باید مدنظر باشد شیوه جدید مدیریتی که تلفیقی از مدیریت جهادی، مردمی و پاسخگویی است ازاین وزیر جوان می‌بینیم که قابل تحسین است باید به چنین رویکردهای مدیریتی فرصت خدمت داد.بی تردید حاشیه سازی از توان مدیران خواهد کاست.در شرایط تحریم تلاش بیشتر وهمدلی می‌تواند بسیاری از مشکلات پیش پای مردم را کاهش دهد.»

منبع: خبرآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها