تاتنهام آیا این تابستان دست به خرید بزرگ خواهد زد؟

پوچتینو کار دشواری را در تابستان پیش رو خواهد داشت.

تاتنهام آیا این تابستان دست به خرید بزرگ خواهد زد؟

تاتنهام و پوچتینو نیز همچون سایر تیم های بزرگ به فکر تقویت تیم خود خواهند بود چراکه عملکرد آنها در این فصل نشان داد در پست هایی نیاز به تقویت دارند که بی بی سی به بررسی آن پرداخته است.

اگر آنها یکی از مدافعان راست خود را از دست بدهند به سراغ مکس آرونز جوان از نوریچ خواهند رفت.توبی آلدرویرلد وارد سال پایانی قراردادش می‌شود و بند آزادسازی نیز دارد، اگر اسپرز او را بفروشد نیز به خرید جایگزین خواهد داشت.

ویکتور وانیاما و حتی اریک دایر احتمالا در لیست خروجی های این تیم قرار بگیرند. هم چنین شانس خوبی وجود دارد که در صورت عدم تمدید قرارداد اریکسن، این بازیکن به فروش برسد تا از انتقال آزاد وی به تیم دیگری در تابستان بعد جلوگیری شود. بازیکنانی جک گریلیش یا زاها ممکن است در لیست خرید اسپرز قرار بگیرند.

درباره رایان سسنیون ؛ این بازیکن ترجیح می‌دهد در لندن بماند و برای تاتنهام بازی کند. فولام به دنبال حفظ وی بود اما سقوط این تیم به چمپیونشیپ کار را سخت می‌کند و اگر این تابستان سسنیون را نفروشند، در تابستان بعدی او بازیکن آزاد خواهد بود. با این حال اسپرز هنوز پیشنهاد رسمی ارائه نکرده است اما این احساس وجود دارد که بزودی پیشنهاد از راه خواهد رسید.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها