بر خلاف شایعات، تن هاگ در آژاکس می‌ماند

درحالیکه شایعاتی درباره انتقال اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس به بارسلونا و جایگزینی او با ارنستو والورده مطرح شده، تن هاگ با رد شایعات می‌گوید در آژاکس راضی و خوشحال است.

بر خلاف شایعات، تن هاگ در آژاکس می‌ماند

با وجود شایعاتی که در روزهای اخیر درباره جدایی اریک تن هاگ، سرمربی موفق آژاکس در فصل جاری، از این تیم هلندی و پیوستن او به بارسلونا مطرح شده، تن هاگ با رد شایعات می‌گوید قصد دارد تا پایان قراردادش در تیم هلندی باقی بماند.

تن هاگ امسال با آژاکس فصلی به یاد ماندنی را پشت سر گذاشته و از جمله بر خلاف انتظار موفق شده با آژاکس به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان راه یابد و در این راه بزرگانی مثل رئال مادرید و یوونتوس را از دور رقابتها حذف کند.

آژاکس که به نظر می‌رسد در پایان فصل جاری بعد از پنج فصل ناکامی، عنوان قهرمانی لیگ هلند را هم بدست خواهد آورد در لیگ قهرمانان بسیار درخشان ظاهر شد و با حذف رئال و یووه به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان رسید و در دیداری دراماتیک با تاتنهام با اختلافی میلی‌میتری از رسیدن به فینال بازماند.

درخشش تن هاگ با آژاکس مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته و گفته می‌شود بارسلونا در صورتیکه تصمیم بگیرد به همکاری با ارنستو والورده پایان بدهد، تن هاگ 49ساله را به عنوان گزینه اول خود در نظر خواهد گرفت.

تنها هاگ اما در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره آینده‌اش گفت:" من با آژاکس قرارداد دارم و از مربی‌گری در این تیم راضی و خوشحالم. ما در آژاکس مشغول کار کردن روی آینده هستیم و بنابراین من در حال حاضر به آینده‌ای فراتر از این باشگاه فکر نمی‌کنم".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها