اولین ویدئو از مراسم وداع با پیکر بهنام صفوی

مراسم وداع با پیکر بهنام صفوی- خوانند موسیقی پاپ در اصفهان برگزار شد.

اولین ویدئو از مراسم وداع با پیکر بهنام صفوی

پیکر مرحوم بهنام صفوی برای وداع در مقابل خانه هنرمندان و در کنار خیل عظیم دوستدارانش برای ادای احترام قرار گرفت.

بهنام صفوی، خواننده موسیقی پاپ پس از سال‌ها تحمل بیماری روز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت در سن ۳۶ سالگی درگذشت. پیکر این هنرمند در شاهین‌شهر به خاک سپرده خواهد شد.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان :

هنرمندانی مثل بهنام صفوی در همه زندگی مردم حضور دارند

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: اندوهی که امروز برای بهنام صفوی وجود دارد اندوه فراغ است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، محمدعلی جعفری صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم وداع با پیکر بهنام صفوی اظهار کرد: هنرمندان در همه زندگی مردم حضور دارند، آنها هم در شادی مردم و هم در غم مردم حضور دارند و حضور در چنین جمعیت عظیمی نیز نشان از این موضوع دارد.

وی افزود: موضوع بهنام صفوی امروز مرگ نیست بلکه فقط زندگی امروز و تبدیل شده او از یک زندگی زمینی به یک زندگی آسمانی رسیده است.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: اندوهی که امروز برای بهنام صفوی وجود دارد اندوه فراغ است.

جعفری خاطرنشان کرد: اخلاق، مرام و در کنار مردم بودن از اخلاقیات مرحوم صفوی بود.

به گزارش ایسنا، مراسم وداع با پیکر بهنام صفوی امروز از مقابل خانه هنرمندان اصفهان با حضور خیل عظیم هنردوستان اصفهان برگزار شد. در این مراسم زانیار خسروی، سیروان خسروی، مهدی مقدم و شهاب رمضان حضور داشتند و به خانواده صفوی تسلیت گفتند، تشییع پیکر این هنرمند در شاهین شهر انجام شد.

منبع: ایسنا

1981

حجم ویدیو: 7.13M | مدت زمان ویدیو: 00:01:55 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها