رسم عجیب کتک زدن زنان قبل از افطار + تصاویر

مردم مسلمان اوگاندا در ماههای رمضان هر شب قبل از افطار زنان را به باد کتک میگیرند . این رسم عجیب و غریب سبب تعجب و تاسف همگان در فضای مجازی شده است.

رسم عجیب کتک زدن زنان قبل از افطار + تصاویر

کتک زدن زنان در اوگاندا پیش از افطار

دلگرم : گاهی در برخی از کشور ها رسم های عجیبی میان مردم برقرار است که حیرت کشور های همسایه را برمی انگیزد ؛ در قبیله ای به نام لانگو در کشور اوگاندو رسمی عجیب و دور از انسانیت مبنی بر کتک زدن زنان قبل از افطار وجود دارد که موجب انتقاد مردم سراسر جهان به آن ها شده است.

عادت عجیب مردم مسلمان اوگاندا در ماههای رمضان موجب حیرت کاربران شبکه های اجتماعی شده است. براساس این عادت مردان قبیله لانگو، قبل از افطار همسران خود را کتک می زنند. زنان این قبیله پس از کتک خوردن اقدام به آماده سازی افطار می کنند!

از دیگر رسوم عجیب و غریب اوگاندا این است که کودکان هنگام غروب خورشید، بزرگان هر خانه را برای افطار در خانه مختار، کدخدای قبیله صدا می کنند. لازم بذکر است که سفره افطار فقط در مساجد برپا می شود.

در اوگاندا شخصی که با صدای طبل مردم را برای سحری بیدار می کند ( که به آن مسحراتی میگویند ) وجود ندارد، اما مردم با طبل در خیابان جشن گرفته و خیابان ها آذین بندی می شود.

گفتنی است در کشور اوگاندا به غیر از ایام ماه رمضان رسوم دیگری هم وجود دارد که عملا پیرامون زن ستیزی است مثلا اگر یک زن اوگاندایی با مردی آشنا برخورد کند، از او انتظار می رود به عنوان احوال پرسی در مقابل آن مرد زانو بزند.

زانو زدن به نشانه ادای احترام به مردان و بزرگترها سنتی رایج برای بسیاری از گروه های قومی آفریقاست و اگر زنی این کار را به درستی انجام ندهد به او انگ بی ادبی، بی احترامی و تربیت غلط زده می شود

کشور اوگاندا

کشور اوگاندا در ۱۸۹۴ به عنوان کشوری تحت‌الحمایه بریتانیا و در ابتدا به صورت یک پادشاهی مقتدر تشکیل گردید. اوگاندادر سال ۱۹۶۲ استقلال خود را از بریتانیای کبیر به دست آورد و به عنوان یک جمهوری اعلام موجودیت کرد. نظام سیاسی اوگاندا جمهوری است و دارای پارلمان قانونگذاری است.

موسوینی فرمانده ارتش مقاومت ملی، که در ۱۹۸۶ قدرت را در دست گرفت، رئیس جمهور است. او نخست وزیر و دیگر وزیران را انتصاب می‌کند. شورای مقاومت ملی با ۲۷۸ عضو نقش مشورتی دارد و متشکل است از ۲۱۰ عضو که به طور غیر مستقیم انتخاب شده‌اند و ۶۸ عضو منتصب از سوی رئیس جمهور است.
رسوم وحشتناک مسلمانان اوگاندا در ماه رمضان + تصاویر

منبع: دلگرم

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • m
    0

    ترکیب اسلام وانگلیس در هر کشوری خودش را ی جوری نشون میده دیگه . مث همین ایران خودمون . ی کمی فکر کن متوجه میشی .

  • کوروش
    0

    شرم آوروبسیارمسخره بود. در ایران هم رسوم مسخره فراوان دیده می شود که بعدازحمله اعراب به ایران رواج پیداکرده است. حالم به هم خورد.

  • زرد
    0

    الان منبع این خبر کاملا دروغ کجاست؟؟؟؟ زدی منبع دلگرام... سایت واقعا مسخره ای دارید

  • پرنسس کوچولو
    0

    من یه دوست اوگاندایی دارم.همش مزخرفه.الکیه.خیلیم با شخصیت هستن و مردم خیلی مهربونی دارن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها